“gewoon goed”
Beoordeling van Restaurant De Vrijheid

Restaurant De Vrijheid
Geclassificeerd als nr. 9 van 71 Restaurants in Oosterhout
Beschrijving: Gelegen aan de prachtige Heuvel in het Brabantse Oosterhout met als achtertuin een groot terras op het zonnige zuiden met uitzicht op het groene Slotpark. Vanaf 10:00u bent u van harte welkom. (dinsdag gesloten) Vers gebakken taartjes, een goede uitgebreide lunch en een Bourgondische avond-maaltijd. Maar ook voor een kop koffie, een goed glas wijn of een Trappisten biertje kunt u terecht.
6 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens corona tijd gereserveerd.
Heerlijke lunch.
Vriendelijk personeel
Heerlijk 12 uurtje met frisdrank op.
Goed geserveerd.
schoon sanitaire
goede prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2020
BartJ258, Eigenaar van Restaurant De Vrijheid, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2020

Dankjewel Gerrit voor je fijne recensie!!

4 augustus 2020 beoordeeld

Afgelopen zaterdag hebben we hier gegeten. 's Avonds op het terras (dat super is). Het eten was heerlijk. Niets mis mee. Alleen de bediening was slecht. Ondanks dat het niet druk was. Bediening was niet goed: glazen stonden lang leeg, aantal malen moeten vragen om drankje, eten uitserveren maar geen bestek. Drankjes kwamen te laat. Moeten zoeken of roepen naar personeel, personeel dat niet naar de gasten kijkt die met lege glazen zitten, wel iets brengen maar lege glazen niet meenemen. Kortom jammer. Is het net niet. Ik begon mij er aan te storen en dat hoeft niet. Verder was het prima. Goede gerechten, lekker toetje. Ook prijzen zijn prima.

Datum van bezoek: augustus 2020

Beste RvAart, dankjewel voor je recensie, ik kan me (helaas) deels vinden in jouw recensie. Op 1 puntje heb je echter geen gelijk, we hadden die avond 75 man diner, dat is misschien in jouw ogen niet druk, voor ons is dat gewoon een erg drukke avond. Vanwege privéomstandigheden intern stonden we onderbezet qua personeel in de bediening en schets je de woorden verder juist, het was helaas te druk met te weinig personeel en dus te weinig aandacht aan tafel.
Ik hoop dat jullie in de toekomst nog een keer komen, zodat wij kunnen laten zien dat het er normaal niet zo aan toe gaat bij ons.

16 juni 2020 beoordeeld

Gisteren heerlijk diner op terras genoten van dit voortreffelijke restaurant. Even corona vergeten met veel ruimte. Heerlijk vegetarisch, heerlijke wijnen en heerlijk dessert. Tp bediening op de mooiste plek van Oosterhout
Daar waar vrijwel heel Oosterhout gesloten is is de Vrijheid open op maandag dus geniet er van.

Datum van bezoek: juni 2020

Dankjewel Henk voor je recensie!

5 juni 2020 beoordeeld

Nu de restaurants weer beetje bij beetje open gaan na deze crisis, weer eens HEERLIJK gegeten.
Heerlijk voorgerecht sashimi en hoofdgerecht vis, met de welbekende lekker door gebakken patatten erbij. Heerlijke avond, goede bediening, op toplocatie in ons prachtige Oosterhout. We gaan gauw weer.

Datum van bezoek: juni 2020

Dankjewel Rob voor je recensie!

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een 50 jarige bruiloft gevierd. Door bruidspaar heerlijke hapjes geregeld.
Super opgediend.
Een opmerking is dat de obers niet in de gaten hadden dat genodigden behoefte hadden aan drank.
Schoon sanitaire op eerste verdieping.
Parketen voor de gelegenheid daar het geen koop zondag was.
Prettige lokatie

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Restaurant De Vrijheid bekeken, bekeken ook

Oosterhout, Noord-Brabant

In Restaurant De Vrijheid geweest? Deel je ervaringen!