“Zeer slechte service!!!! ”

Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet
Een tafel reserveren
wo 27/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 58 van 66 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Frans
Beschrijving: Aan de rand van de chique wijk De Kieviet in Wassenaar bevindt zich Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet. Na een dagje weg kunt u aanschuiven in het à la carte restaurant waar heerlijke culinaire hoogstandjes door de chef-kok worden samengesteld. U wordt keer op keer verrast door de uitstekende service en de overheerlijk specialiteiten uit de keuken. Kom ook eens genieten van een borrel of High Tea. Het gastvrije personeel zorgt ervoor dat het u aan niets ontbreekt!
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer slechte service!!!!
Mijn man verraste mij met een diner in de auberge.
We kwamen binnen bij het restaurant en wachtten geduldig bij de ingang. De ober, Ronald genaamd, zag ons staan maar negeerde ons compleet. Pas toen wij doorliepen naar de bar reageerde hij. Ook ober Ivo was zeer kort van stof. Het eten was oké maar de service was echt storend. Er kon geen glimlach of vriendelijk woord vanaf. Hier gaan we nooit meer naar toe.

Datum van bezoek: maart 2020

25 januari 2020 beoordeeld

Service matig, sommige medewerkers waren arrogant. Eten bijzonder gewoontjes. Te vaak gevraagd of we drank bij het eten wilden. Geen koffie op de kamer. Welkomstpakket bleek te bestaan uit 2 koffie en appeltaart, raar voor iets wat een welkomstpakket heet. En dat voor 10 euro!

Datum van bezoek: januari 2020
26 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat het hotel dringend aan een update nodig is, is 1 zaak. Hoe de ananas aan het ontbijt erbij lag, is echt onvergefelijk.

Datum van bezoek: december 2019
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomt is het al duidelijk dat dit hotel vergane glorie is. Het parkeerterrein heeft gaten en kuilen, het is gewoon een kwestie van grind aanvullen. Mijn vrouw heeft haar hakken hier kapot gelopen. Het interieur is al een paar decennia niet vernieuwd, wat een nare, respectloze indruk geeft.
Dan het diner voor 30 personen. Op de koffie na was alles vreselijk! Een ondefinieerbaar voorgerecht waar geen kraak nog smaak aan zat. 3 stukjes vlees met wat sla blaadjes en een saus uit een fles, echt vreselijk! Het hoofdgerecht bestond uit eendenborst, welke taai was. De bijgerechten bestonden uit een stukje broccoli en een aardappeltaartje. Dit was gewoon vreselijk slecht en niet eetbaar. Het nagerecht heb ik niet kunnen eten. Het bleek een soort appeltaartje te zijn welke te zoet was om te eten. De opmaak van het eten, de kwaliteit, de accomodatie, het is ontzettend slecht en niet meer voor herhaling vatbaar. Het is een schande dat Fletcher zo denkt om te kunnen gaan met haar cliënten.

Datum van bezoek: december 2019
17 september 2019 beoordeeld

Vriendelijk ontvangst.
De kamer was ruim genoeg, schoon en de bedden prima. Helaas was de ventilatie in de badkamer defect en werd het na het douchen vochtig en benauwd in de kamer, wat het slapen niet ten goede kwam.
Op de dag van aankomst ons nog laten overhalen een driegangendiner te gebruiken tegen gereduceerde prijs a la carte. Dit bleek dus niet het geval en bleken er maar twee gerechten te zijn zonder supplement. Als wij de vrije keus hadden gemaakt waren wij evengoed nog c.a €40,- kwijt geweest inplaats van €29,50 zoals ons was beloofd. Daarbij had ik in mijn soep een flintertje plastic, was het hoofdgerecht smaakloos en het nagerecht ronduit slecht.
Voor ons nooit meer eten bij Fletcher!!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet bekeken, bekeken ook

In Fletcher Hotel-Restaurant Auberge De Kieviet geweest? Deel je ervaringen!