“Ga zo weer terug”

Keukens: Turks
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld

Zo lekker de kip donner mals en super lekker broodje!!! Goede wifi en vergeet niet onze zoon kreeg gratis ijsje bij weggaan!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

8 januari 2020 beoordeeld

Heerlijk eten uit een andere keuken en zeker niet te weinig
Verwacht geen 8 sterren restaurant maar één waar je heerlijk kunt eten

Datum van bezoek: november 2019
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, snelle service, een terasje en grote porties voor een niet al te hogeprijs, meer hoeft een restaurant niet te hebben.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 mei 2018 beoordeeld

Na het lezen van de diverse recensies waren wij (met z'n tweetjes) natuurlijk erg benieuwd. Vanwege het warme weer op het terras gegeten. Desgevraagd kregen we uitgebreid advies over de diverse gerechten van een zeer vriendelijke dame, waarschijnlijk de eigenaresse. Beiden een hoofdgerecht besteld, maar kregen al tevoren Turks brood met Turkse yoghurt/komkommer, erg lekker en fris. Als hoofdgerecht gegrild lamsvlees met aubergine in yoghurt, div groenten/rijst/friet. Alles mooie verse producten gebruikt. Echt heerlijk, beter dan we ooit in een Turks restaurant of in Turkije zelf gegeten hadden. Alle complimenten voor de kok. Kregen nog een portie Baklava toe! en hoefden alleen de hoofdgerechten af te rekenen. Echt een aanrader om super lekker Turks te eten!

Datum van bezoek: mei 2018
8 april 2018 beoordeeld

Voorafgaande aan Soldaat van Oranje hebben we gegeten in dit restaurant op tien minuten van de Theaterhangaar en op loopafstand van Duinrell.
Leuke entourage, echt Turks. Zeer vriendelijke gastvrouw(en). We namen de Harput Schotel met vijf verschillende soorten vlees en patat. Het was echt heerlijk.
Omdat we echt helemaal vol zaten van de schotel hoefden we niets toe, maar werden spontaan getrakteerd op twee stukken Baklava de man. Toen we zeiden dat het erg lekker was, kregen we nog vier stukken mee. Voor thuis.
We komen zeker nog een keertje terug.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Turks restaurant Harput bekeken, bekeken ook

In Turks restaurant Harput geweest? Deel je ervaringen!