“Bijzonder mooi verjaardags etentje”
Beoordeling van Restaurant Sophie

Restaurant Sophie
Een tafel reserveren
wo 3/6
20:00
Geclassificeerd als nr. 33 van 66 Restaurants in Wassenaar
Beschrijving: Bij Restaurant Sophie in Wassenaar bent u van harte welkom voor à la carte lunch en diner. Laat u verrassen met gerechten uit onze Franse keuken met Aziatische twist.
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 5 maart met zijn vieren uit eten gegaan in Restaurant Sophie in Kasteel de Wittenburg in Wassenaar. Gastvrije ontvangst. Mooie tafel en rustig. Hele dag regen maar van binnen alles warm. Borrelnoten en bitterballen en hapjes,wijn en Spumante en Cuba libre als voorbereiding op het diner. Smaakvol voorgerecht en lekker hoofdgerecht en nagerecht. Bijzonder goed bediend. Alles tot grote tevredenheid Een aanrader. We komen zeker weer terug. Paulina Sladek.

Datum van bezoek: maart 2020

9 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk gastronomisch 3gangen verrassingsmenu op een prachtige lokatie met top-bediening. Smaakrijke amuse en gerechtjes overtroffen alle verwachtingen: mag echt wel een culinaire belevenis heten. En nog betaalbaar ook. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
12 januari 2020 beoordeeld

Rustige omgeving, goede en behulpzame bediening, kennis van zaken. Jammer dat er geen menu kaart is, daardoor is de keuze wat beperkt. Vermeld dient wel te worden dat wat er in het 2 gangen menu geleverd werd, perfect verzorgd en smakelijk was.

Datum van bezoek: januari 2020
14 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van het 4-gangen verrassingsmenu bij Restaurant Sophie! Schilderijtjes van gerechtjes, prachtige volle smaken, fijne en persoonlijke service in een unieke ambiance. Wij komen heel graag weer terug! Chef-Kok Roy van Geel kookt de sterren van de hemel!

Datum van bezoek: oktober 2019
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier op goed geluk gaan eten omdat we sowieso in het hotel verbleven. We kregen zonder reservatie een tafel en kozen voor het 3 gangenmenu met aangepaste wijnen. We waren zeer aangenaam verrast door de sublieme combinaties van smaken en de presentatie. Ook de wijn die erbij geschonken werd was top. De bediening was erg vriendelijk en ze deden heel veel moeite om extra uitleg te geven. Ook werd er op tijd en stond een grapje gemaakt wat de sfeer alleen maar ten goede kwam. Ik kan zowel het hotel als het restaurant ten zeerste aanbevelen.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant Sophie bekeken, bekeken ook

Wassenaar, Zuid-Holland
Wassenaar, Zuid-Holland

In Restaurant Sophie geweest? Deel je ervaringen!