Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Met de auto door mooie natuur tot heel dicht bij het strand.

Beoordeeld op 5 maart 2020

kvandeut
Wassenaar, Nederland
Lees alle 181 beoordelingen

Beoordeeld op 5 maart 2020

Wij waren voor een aantal zaken in Wassenaar en wilden na afloop toch nog even de zee en het strand zien. Ik ben niet zo goed ter been en zocht een strand, waar ik met de auto dichtbij kon komen. Dat is mogelijk bij het strand van de Wassenaarse Slag. De weg ernaar toe gaat door dit mooie natuurgebied en al bijna vanaf de (invalide) parkeerplaats kun je zee en strand zien. Maar het zal hier wel druk zijn in de zomer.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

Natuurlijk zijn er 's zomers ook toeristen maar de Wassenaarseslag wordt gekenmerkt door zijn wat dorpse karakter.
Ons kent ons en iedereen voelt zich thuis.
Van de parkeerwachter tot en met de dame van Strandpaviljoen Sport.
En als je zondagsmorgens daar de hond uitlaat kom je altijd dezelfde mensen tegen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Fris maar mooi, goede bereikbaarheid. Parkeren 3€ ligt dicht bij het strand. uitgestrekt strand met in verhouding tot Dishoek Zoutelande lage duinen

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 6 december 2019

Heerlijk op dit mooie strand uitgewaaid na een bezoek aan het Voorlinden Museum. Mooi breed strand dat makkelijk te bereiken is.

Datum van activiteit: november 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

Wassenaarse slag is redelijk rustig tussen de drukke stranden van Scheveningen en Katwijk. Veel parkeerruimte, al is het wel gauw vol op de hele mooie dagen. Leuke strandtenten, die redelijke prijzen hanteren. Na afloop van je strand bezoek is Wassenaar een leuke gemeente met veel goede restaurantjes.

Datum van activiteit: augustus 2019