“Verrukkelijk”

Restaurant De Eetgelegenheid Zaltbommel
Geclassificeerd als nr. 3 van 28 Restaurants in Zaltbommel
Keukens: Frans, Internationaal
3 weken geleden beoordeeld

Wat een ontdekking. Pure smaken met bijzondere smaaksensaties. Bijzonder gastvrije bediening, precies goed. De smaken zingen nog steeds rond in mijn gedachten en in mijn mond. Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2021

15 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit verhouding aardig scheef. Prijzen die je in het hogere segment tegenkomt terwijl het een middelmatig niveau haalt. (voor wat je hier betaald kun je ook in een sterrenzaak eten)

Bijna pretentieus te noemen. Opmaak en smaakcombinaties gedateerd.

Datum van bezoek: mei 2021
17 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval kwamen we hier terecht. Zin in koffie. Wat een vriendelijke bediening, dat mag wel eens gezegd worden. En de complimenten voor de Corona- regelingen. Hier nemen ze dat bijzonder serieus. Zonder overdrijven maar hier voel je je welkom. Hier wordt aan hygiëne meer dan goed aandacht besteed. Complimenten!

Datum van bezoek: september 2020
29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig terras met lekkere koffie en lekkere lunch ook de hond kreeg n mooi drinkbakje.
Lekkere garnalenkroket

Datum van bezoek: juni 2020
22 juni 2020 beoordeeld

de website van de eetgelegenheid vraagt uitdrukkelijk om een bericht te sturen om te reserveren. Hetgeen ook logisch lijkt, want de telefoon kun je niet altijd aannemen.

Aangezien wij onverwacht besluiten om in Zaltbommel te gaan wandelen, maak ik pas (ruim) 2 uur vooraf, via de mail, een reservering. Na 3,5 u krijg ik bericht dat ze niet eerder gekeken hebben. Maar we waren welkom. Natuurlijk hadden wij al ergens anders onze lunch genuttigd. Nadat ik dat gemeld had, krijg ik retour mail, dat ze druk met de aanwezige gasten waren geweest (om 10:30u 's-ochtends?), daarom 'even' (ruim 3,5u) niet gekeken hadden naar de mail en dat ik ook had kunnen bellen.

jammer dat er nergens in de mail een excuus staat, het spijt ons, of sorry, of we zullen in het vervolg beter opletten, of .....

ik wens De Eetgelegenheid veel succes met het verbeteren van hun processen.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant De Eetgelegenheid Zaltbommel bekeken, bekeken ook

In Restaurant De Eetgelegenheid Zaltbommel geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.