“Heerlijk!”

Japachi Sushi & Grill restaurant
Geclassificeerd als nr. 23 van 29 Restaurants in Zaltbommel
16 maart 2020 beoordeeld

Haal hier altijd sushi, vriendelijk personeel.
Afgelopen week hadden ze een feestweek, met 50% korting op de afhaal kaart. Leuk gedaan!

Datum van bezoek: maart 2020

23 februari 2020 beoordeeld

Vlakke smaken,ongeregeld,eigenaresse heeft het niet onder controle. Het is te hopen dat het beter wordt de komende tijd. Verscheidenheid aan smaken is ver te zoeken helaas.

Datum van bezoek: mei 2019
28 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze zijn nog niet lang open, maar het is voor mij 1 van de betere sushi restaurants van Nederland.

Hier altijd all you can wat gegeten, de opmaak, kwaliteit en smaak is beter dan menig alla carte restaurants.

Voor ons dichtbij en altijd een heerlijke avond eten!

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Ontvangst Goed
Eten. Goed
Bediening. Matig
Prijs. Hoog

Dit op zondagavond. Op zaterdag /zondagavond gaat de prijs met € 8,— omhoog in vergelijking met de middag. Dit vinden wij erg veel.

Datum van bezoek: augustus 2019
29 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht voor een heel vriendelijk prijsje
Vriendelijke bediening.
Sushi kaart is niet heel uitgebreid, maar genoeg keus.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Japachi Sushi & Grill restaurant bekeken, bekeken ook

In Japachi Sushi & Grill restaurant geweest? Deel je ervaringen!