“Prima eten en dito bediening”
Beoordeling van Veluws Eethuis Wissel

Veluws Eethuis Wissel
Een tafel reserveren
do 28/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 29 Restaurants in Epe
Beschrijving: Een restaurant met een streek allure, puur koken zonder zouten en suikers alles puur met kruiden en biologisch. Met een culinaire inzet, alles vers en zonder toevoegingen
15 maart 2020 beoordeeld

Gastvrije ontvangst en we hebben in een prettige ambiance genoten van lekker (prima) eten. Het vlees was uitstekend bereid en goed op smaak. Er was een overvloed aan bijgerechten die goed bij elkaar pasten. Vlotte en vriendelijke bediening.

14 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier vanmiddag gegeten na een wandeling. Super leuke ligging en sfeervol aangekleed. Helemaal leuk. Vriendelijke bediening.
Gestart met een overheerlijke broccoli soep en daarna de pulled pork. In 1 woord: heerlijk!!!!!

7 maart 2020 beoordeeld

Mooie gerechten voor lunch gerechten .jammer datbwevdiner niet konden gebruiken in middag komen keer terug daarvoor
Gerechten waren prima , aandacht door bediening minder door de kok zelf. Wel bij politieke groep naast ons werd alles door kok gebracht. Voelt een beetje minder.
Op eind de loyaliteitskorting Fork niet direct verrekend maar snel goed opgelost

21 februari 2020 beoordeeld

Vakmanschap en gastvrijheid breng mensen bij elkaar. De eerlijke pure smaak van de Veluwe is geweldig. Bertus heeft liefde voor zijn vak, en dat proef je!

Datum van bezoek: februari 2020
21 februari 2020 beoordeeld

Lunch om even met een vriendin bij te praten, vriendelijke dame, maar er moest nog wel hier en daar van de stoelen, kleding worden afgeruimd....(?)
Wij werden er op geattendeerd dat er een uur later bridge gespeeld zou worden, maar ja, we waren er nu toch..
Leuke kaart voor de lunch, borden mooi opgemaakt en het eten was smakelijk.
Ik vond de entourage niet echt top, maar ik denk dat het zomers heel gezellig is, met terras buiten, midget golf baan en mooie groenen omgeving. Dinerkaart zag er ook veelbelovend uit.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Veluws Eethuis Wissel bekeken, bekeken ook

In Veluws Eethuis Wissel geweest? Deel je ervaringen!