Beoordeeld op 5 augustus 2020

De locatie is prima als uitvalsbasis te gebruiken om zalig te fietsen. Maar.... het hotel is vergane glorie vlekken in de vloerbedekking, zowel in de lobby , onze kamer als in het restaurant. Er is best veel kapot. Onze douche deur was verwijderd dan krijg je een soort vintage inloop douche. Als de wc borstel kapot is repareer hem dan. Nee je zet er gewoon een andere naast.
Het ontbijt a €14.50 kost in Epe zelf slechts een paar euro het bestond uit een boterham een afbak broodje een croissantjes en een ei. Erg mager erg jammer er was geen buffet.
Al met al wil ik iedereen adviseren even verder te kijken.
Het is mij niet helder waarom dit een 4 sterren hotel is.

Beoordeeld op 27 juli 2020

Normaal geboekt, dus geen korting, grote kamer die prima is met goede bedden en schoon. Van te voren gebeld over reserveren tafel voor 4 ... de vriendelijke dame verteld dat we uit Dordrecht kwamen, geen probleem zei deze, ik reserveer vanaf half 18.30 tot 19.00 uur. We reden om 18.50 op de parkeerplaats en ik kreeg telefoon. Judith van fletcher. Waar blijft u? . Ik zeg we staan op de parkeerplaats.. Bij binnenkomst hotel niemand bij de receptie. Na 5 minuten gewacht naar restaurant gelopen . Verteld wie ik was...antwoord van Judith U bent te laat?... (gastvrij). Ik zeg, nou heb bij het boeken verteld dat we uit Dordrecht komen... U had mij moeten bellen. Ik zeg waarom? Judith: ik weet van niets u kunt toch even bellen. ... had u tafel wel kunnen weg geven... ik was zo boos, vond haar zo onbeschoft..... ongelooflijk. Heb de discussie gestopt. Hebben nog 5 minuten moeten wachten om in te checken.... voor er iemand kwam... met reistassen in de hand: werd er als eerste gevraagd,... zij de 4 fietsbatterijen van u??? Ik dacht echt... waar zijn wij beland? Ingecheckt, toen naar het restaurant, waar wel 10 vrije tafels te zien waren. Judith bracht ons naar de tafel. Geen excuus niets.
Eten was goed, bediening zo slecht. Er werd zoveel verkeerd gedaan, vergeten
Of dubbel op de rekening of er niet op. Vriendelijk maar ... totaall een begeleiding. Rekening op de kamer gezet. Even een drankje aan de bar.... na half uur komt de bramen met de rekening naar ons toe van het restaurant... of we even wilde betalen.... echt nog nooit zo iets mee gemaakt.

Ontbijt was echt 1 groot drama... boze gasten, die lang hadden gewacht niet kregen wat besteld, keuze uit 3 ontbijten. Wij wilden een mix...hadden het ontbijt er bij besteld en voor betaald. Uitrindeljk, na veel uitleg hebben we deels gekregen wat we wilden. Wat een puinhoop.

Gelukkig een mooie schone en koele kamer. Heerlijke bedden en lekker gezwommen in het zwembad, waar helaas de avond er voor een feestje was geweest gezien het aantal bierflesjes en rotzooi de dame in de ochtend moest opruimen.

Voor zo'n mooi gelegen hotel raden wij de keten aan hier meer te investeren in personeel. Opleiding en gedragsregels, die ook uitvoerbaar moeten zijn voor het personeel.

Kamertip: Geen aanbieding nemen, dit zijn heel kleine en warme kamers hoorden we van andere gasten.
Beoordeeld op 26 juli 2020 via mobiele applicatie

Omdat wij geen twee nachten konden boeken bij Fletcher Dinteloord (achteraf gelukkig) hebben wij hier in Epe geboekt. Eerst moest extra er betaald worden voor die ene extra ster. Vervolgens komt er weekend tarief bij. (Omdat het drukker is in het weekend) wat als het door de week druk is. Dan zal de bediening nog slechter zijn. Rare redenatie. Bediening bestaat voor een groot gedeelte uit niet of slecht geschoold personeel. Kunnen zij niets aan doen. U betaald hier 10 euro pp extra voor in het weekend. Door de corona moet je een keus maken en deze keus wordt geserveerd aan tafel. Alle extra betaald u flink voor. Plak kaas 2 euro. Roerei 4,25 euro. Op de reservering staat dat er een buffet is. Men slaat duidelijk een slaatje uit Corona.. De kamer was erg klein en warm. Mijn mening na 2 Fletcher hotels in één weekend is dat zij onder de maat presteren en uiteindelijk hun sterren niet waard zijn. De koffie was wel goed.

Beoordeeld op 19 juli 2020 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein, de badkamer HEEL klein!! Zelfs geen plaats voor een toilettas... Door de Coronamaatregelen was er geen ontbijtbuffet maar keuzes die geserveerd werden. De standaardaanbiedingen die inbegrepen waren in de kamerprijs waren echt niet lekker. Enorm droge toestand! En voor het minste ‘extra’ moet je een supplement betalen.... wel mooi in het bos gelegen... een echte boshut zou leuker zijn.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen Hotel in de mooie omgeving , hier vanmorgen heerlijke koffie gedronken met appelgebak.Vriendelijke bediening komen hier graag nog is een keer terug toppie. Epe is nog is een gezellig dorpje ook