Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon en groot genoeg. De faciliteiten in het hotel zijn prima.

De locatie van het hotel is super! Middenin de bossen en vanaf het hotel kan je mooie wandelingen maken in de omgeving. Ook ben je op steenworp afstand van het hertenkamp en de heide

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 6 maart 2020

Op weg naar noord-duitsland in dit hotel overnacht, ligt in een prachtige omgeving. Kamer is prima in orde,goede bedden. Badkamer is wat aan de kleine kant maar voldoet. Ontbijt goed verzorgt en uitgebreid. Personeel vriendelijk. Een plek om langer teverblijven.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 24 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel van Fletcher. Een hoge bezetting wat een goed teken is. Snellen in heck en een duidelijk verhaal. Ontbijt ontzettend druk door een grote groep. Vriendelijk gevraagd om een tafel voor drie. Alles was bezet maar de bediening sprong hier goed op in en regelde dit in zeer korte tijd. Ontbijt was zeer uitgebreid en werd op tijd aangevuld, top. Zwembad is groot genoeg om even te relaxen of baantjes te zwemmen.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 februari 2020

op pad naar een beurs hier geslapen mooie omgeving heerlijk gewandeld en lekker gegeten nog vrienden tegen gekomen dus dat was helemaal gezellig ontbijt was goed verzorgt en vriendelijk personeel kortom een aanrader als je van rust houd

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 12 februari 2020

Ligt fijn in een bos lekker rustig. Kamer prima verzorgd, 1 bed was wel een slecht matras, heb het bij vertrek doorgegeven zouden ze vervangen. Wij zaten aan linker kant ,daar is geen lift maar voor ons geen probleem. Onder ons waren kamers met een terras zaten soms mensen buiten je hoorde ze wel praten, maar geen last van gehad. Misschien in de zomer maanden wel? Prima ontbijt veel keus goed verzorgd!

Kamertip: Gehorige kamers, Linker kant van hotel geen lift. Maar voor ons geen probleem geweest
Datum van verblijf: februari 2020