“Heerlijk brood, fijn terras”
Beoordeling van Oerse Molenbakker

Oerse Molenbakker
Geclassificeerd als nr. 6 van 58 Restaurants in Veldhoven
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel voor "ons dagelijks brood" als voor een lekker ontbijt of lunch is de Oerse Molenbakker een favoriete plek voor ons geworden. Het ligt aan het mooie fietsroute, dus ook voor fietsers een tip.
Op de foto staan de "Kiplekker" en het "Ontbijt Deluxe", allebei voortreffelijk.
Ook de bediening is heel goed en vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2020
179wendyv, Owner van Oerse Molenbakker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Dag Lambert
Wat fijn om te horen dat het zo goed bevalt!!
Liefde voor brood is ook niets voor niets onze slogan.
Het personeel waardeert het compliment enorm! Dank je!!

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht hier aanbeland.
Mooie locatie en heerlijk geluncht.
Mijn vriendin vond de Witte Ge’it heerlijk, was ook mooi opgemaakt.
Ikzelf: Salade Hoe Zee: Gerookte zalm, tomatensalsa, avocado, rode ui, gekookt ei, pijnboompitjes, mesclun sla en een lekker verse mosterd dille dressing. Geserveerd met kruidenboter-stokbrood.
Alles smaakte zoals je het schrijft. Prima.

Datum van bezoek: augustus 2020
179wendyv, Owner van Oerse Molenbakker, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Dag Ben,
Ontzettend bedankt voor deze beoordeling!
Fijn om te horen dat alles zo naar wens was.

13 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naar toe gegaan om brood te kopen. Allerlei soorten voorradig en veel keuze in de winkel. Daarna op het terras gezeten. Veel personeel maar duurde erg lang voor er iemand kwam. We hadden koffie en thee met warme appelflappen. Dat waren echte kanjers en heel erg lekker. Ook prima koffie erbij. Volgende keer gaan we hier uitgebreider lunchen. Prijzen vallen alleszins mee.

Datum van bezoek: juni 2020
9 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele, heerlijke en goed gevulde salade gegeten met zalm en avocado. Vriendelijke bediening. En wat een gezellige en bijzondere setting in een molen. We mochten zelfs rondkijken boven in de molen en genieten van het uitzicht. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
6 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst een cappuccino besteld. Smaakte naar alles behalve cappuccino; kwestie van smaak? Hopen dat de inmiddels bestelde salade beter is.
Helaas, eerst lang wachten op bestek (uiteindelijk zelf maar ergens vandaan gehaald) en toen de volgende teleurstelling; salade miste helft van de ingrediënten die wel op de kaart stonden. Na een korte discussie werden die alsnog op ‘t bord bijgevoegd.
Gedeeltelijk opgegeten en toen maar gauw naar de kassa... “is alles naar wens geweest”, “ nou niet helemaal, eerlijk gezegd”, en nou komt ie: “oké, fijn weekend nog” t’is toch niet te geloven.
Bediening echt waar-de-loos!

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Oerse Molenbakker bekeken, bekeken ook

In Oerse Molenbakker geweest? Deel je ervaringen!