“Weer prima gegeten!”

20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 56 Restaurants in Veldhoven
Keukens: Amerikaans
15 maart 2020 beoordeeld

Al geruime tijd komen wij bij Route 66 natuurlijk voor het goede eten maar ook zeket de topbediening, service en vriendelijkheid.
Wij komen hier met zijn tweetjes maar ook vaak met vrienden die ook zeer enthousiast zijn.
Wensen kun je altijd kenbaar maken.
Kortom wij zijn zeer tevreden klanten.

Datum van bezoek: maart 2020

26 januari 2020 beoordeeld

Het restaurant heeft een mooie Amerikaanse thema met allerlei accessoires van route 66
Vriendelijk personeel
Het eten is perfect !

Datum van bezoek: januari 2020
26 januari 2020 beoordeeld

lekker gegeten en een super leuke bediening aanrader. Via groupon gekocht en een heerlijk 4-gangendiner gegeten voor een aantrekkelijke prijs.

Datum van bezoek: januari 2020
7 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier een heerlijk 4 gangen menu gegeten.
Alle 4 gerechten goed van smaak, bediening vriendelijk en service gericht.
EUR 16,25 pp

Datum van bezoek: december 2019
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op donderdagavond hier wezen eten. Redelijk bezet. Inrichting is al jaren onveranderd maar nog steeds mooi. Vriendelijk personeel en prima kaart. We namen de Amerikaanse biefstuk en de catch of the month. Roodbaars met langoustine saus. Beiden erg lekker en krokante frietjes erbij. Met dessert en biertjes voor 59 euro klaar. Prima om snel eenvoudig en goed te eten.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Route 66 bekeken, bekeken ook

In Route 66 geweest? Deel je ervaringen!