“Erg lekker voor een goede prijs!”
Beoordeling van Deja-Vu

Deja-Vu
Geclassificeerd als nr. 17 van 55 Restaurants in Veldhoven
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al meerdere keren gegeten en elke keer was het erg lekker. Per gang 1 gerecht, zo eet je niet te snel te veel. Hoe druk het ook is je hoeft nooit te lang te wachten.
De gerechtjes zijn zeer divers en goed op smaak.
Lekkere wijn op de kaart en vooral fijn dat er geen tijd aan gebonden zit.
Zeer vriendelijk personeel en de eigenaar zie je ook vaak/altijd rondlopen en helpen.
Echt een leuk restaurant met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juni 2020

5 maart 2020 beoordeeld

Na mijn eerste bezoek nog enkele malen hier komen eten met een wisselend gezelschap. Fijn rustig restaurant met heerlijke gerechtjes prima omgepakt en geserveerd. Echt waar voor je geld. Aanrader voor een lange gezellige avond met heerlijk eten.

Datum van bezoek: maart 2020
18 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dins- en donderdag daar gegeten met een zakenrelatie. Top! Super vriendelijke bestelling en je bepaalt zelf de snelheid van uitserveren c.q. eten. Fantastische wijnen! De eigenaar heeft tijd voor een praatje en wij vonden geen hinder van overige gasten. Een aanrader en ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020
2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Door dicht op elkaar geplaatste tafels, stenen vloeren en muren erg rumoerig. Dit stoort wel. Eten is gevarieerd. Biefstuk en eend doorbakken ipv medium maar door het vriendelijke personeel snel vervangen. Aanrader. Wel aangegeven hoe u uw vlees wilt. Is anders snel "grijs"

Datum van bezoek: november 2019
15 november 2019 beoordeeld

Met 10 personen zijn we hartelijk ontvangen bij Deja Vu door de eigenaar.
Wat een gezellig knus etablissement. Door de inrichting lijkt het kleiner dan het in werkelijkheid is.
Hier bestel je telkens per persoon een gerechtje. En dat onbeperkt. Van koude en warme voorgerechten, via soep, naar warme vlees-en visgerechten. Ook vegetarische gerechten staan op de kaart. En als afsluiting desserts. Heel veel afwisselende dingen die allemaal zeer goed in de smaak vielen bij ons gezelschap.
De bediening was snel en heel vriendelijk.
Hiuer gaan we zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Deja-Vu  bekeken, bekeken ook

Veldhoven, Noord-Brabant
Veldhoven, Noord-Brabant

In Deja-Vu  geweest? Deel je ervaringen!