“Teleurstellend”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 9 van 66 Restaurants in Veldhoven
6 november 2021 beoordeeld

Bijzonder mooi pand. Eten was zeer teleurstellend. Vlees was droog en taai. Het eten was snel koud. Salades niet bijzonders. Nagerecht met karamel…geen karamel geproefd. Was net een goedkope banketstaaf. De manier hoe het geserveerd werd is erg leuk. Maar dat is ook echt alles.
Ik heb gegoogeld hoe Armeens eten eruit ziet. Maar dat was niet was ik gisteren heb gezien.
Prijs kwaliteit klopt niet van.

Datum van bezoek: november 2021

20 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al vaker wezen eten. Het eten is van prima kwaliteit maar de bediening blijft af en toe wat behelpen. Zo duurde het erg lang voor onze gerechten doorkwamen en kwamen verschillende personeelsleden iets vragen wat een collega al gevraagd had. Maar, ze zijn ontzettend vriendelijk en er wordt niet gekeken op een gratis drankje. Het eten is erg lekker dus we gaan zeker weer terug en vooral als we heerlijk buiten kunnen zitten.

Datum van bezoek: juni 2021
14 mei 2021 beoordeeld

Wouw wouw wouw niet normaal zó lekker! Zelfs bij bezorging maken ze er een enorm feestje van, tot en met het toetje is alles lekker en is opgediend alsof je in het restaurant zelf zit

Datum van bezoek: mei 2021
24 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op terras gegeten. Eten was van goede kwaliteit. Bediening erg vriendelijk maar het mag allemaal iets strakker georganiseerd. Zo was het wel heel erg donker aan tafel zodat je je gerecht niet zag. Tijd tussen gerechten was prima. We hadden drie gangen en de huiswijn. Alle drie de gerechten zonder meer prima. Voor 60 euro per persoon inclusief wijn en aperitief. Dat was het zeker waard. Het sushi concept begrijp ik ook niet zo maar wij gaan zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: september 2020
5 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel te lang wachten én te duur voor wat je krijgt.
Sommige mensen moesten zelfs 1,5 uur wachten voordat je je eten krijgt. En ook waren er mensen boos weggelopen omdat ze veel te lang moeten wachten.

Het eten is goed maar veel te duur tov wat je krijgt.
Ook vreemd is dat je sushi bij je eten krijgt? Lijkt me niet echt Armeens eten

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Villa la Bella bekeken, bekeken ook

Veldhoven, Noord-Brabant
Eindhoven, Noord-Brabant

In Villa la Bella geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.