colette236

Karakteristiek stadshotel

5,0 van 5 bollen5 mei 2024 beoordeeld
Mooie kamers met een heerlijk bed in het centrum van Woerden. Avondeten was gewoon lekker, maar het ontbijt was heerlijk! Personeel erg vriendelijk.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 7 mei 2024
Beste Colette,

Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van ons ontbijt en de unieke sfeer van ons hotel.

Het is altijd ons doel om onze gasten een onvergetelijke ervaring te bieden, en het is geweldig om te horen dat daarin geslaagd zijn tijdens uw verblijf.

We waarderen uw vriendelijke woorden enorm en zullen uw complimenten delen met ons team.
Het motiveert ons nog meer om de hoge standaard van service en kwaliteit te handhaven waar we naar streven..

We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

• Hotels.com
  • eDreams
7.2 km van Van Rossum Stadshotel Woerden
Meer hotels in Woerden bekijken
Beoordeeld op 22 april 2024

Heel mooi en gezellig Hotel. Niet heel groot en daardoor voelt het heel huiselijk. Personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heerlijk. Kamer heel gezellig met prima bed. We hadden alleen de 1e nacht wat last van airco/verwarming die steeds aansloeg. 2e nacht uit kunnen zetten en toen heerlijk rustig geslapen.

Datum van verblijf: april 2024
Stadshotel van Rossum Woerden, Gastenservice/Front Office van Van Rossum Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2024

Beste Journey,

Bedankt voor de mooie review en de lieve woorden! Wij zijn blij om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Wij zullen uw complimenten met ons team delen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons Stadshotel en restaurant.

Met gastvrije groet,
Team Van Rossum Woerden

Beoordeeld op 20 april 2024 via mobiele applicatie

Heel vriendelijk personeel ook bij binnen komst . Kamer erg rumoerig . Veel overlast , kamer erg donker .badkamer erg matig . Sleutel werkte niet naar behoren erg vervelend. Ontbijt was lekker en goed . Personeel top ligging van hotel heel leuk . Parkeren aan de overkant , heel makkelijk te bereiken

Datum van verblijf: april 2024

Beste Marjon,

Bedankt voor je positieve feedback over ons personeel, ligging van ons hotel en het heerlijke ontbijt!
We zijn blij om te horen dat u daarvan heeft genoten.

Onze excuses dat de suite te donker was en dat de sleutel van de suite niet naar behoren functioneerde.
We zullen zeker kijken naar manieren om de verlichting in de suites te verbeteren en ervoor te zorgen dat de sleutels soepel functioneren.

Bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen geven.

Beoordeeld op 31 maart 2024

Centraal gelegen hotel , met grote kamers en uitstekende keuken, restaurant en bar. Kamer had een ruime was/douche gedeelte en apart toilet. Ondanks de grote kamer waren er helaas geen kast en koelkastje. Voor de rest waren alle voorzieningen aanwezig. Personeel was correct, vriendelijk, flexibel en behulpzaam. Parkeergarage ligt tegenover het hotel. Jammer dat er geen raam open kon en de kamer stoffig was. Hotel is zeer aan Re bevelen.

Kamertip: Centraal gelegen hotel, grote kamers, uistekende keuken, restaurant, bar en personeel. Parkeergarage er tegenover. Geen koelkast en kast
Datum van verblijf: maart 2024
Stadshotel van Rossum Woerden, Gastenservice/Front Office van Van Rossum Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 april 2024

Beste 798HV,,

Bedankt voor de prachtige review en score!
We zijn als Team natuurlijk superblij dat u er zo van heeft genoten.
Wat fijn dat alles naar wens is geweest.
We hopen u voor de volgende keer nog warmer te verwelkomen!

Beoordeeld op 17 maart 2024

Trouwdag...voor deze zeer specuale dag de bruidsuite gereserveerd. Bij get uitchecken kwam een heel bijzondere ervaring.

Moet je achteraf nog € 2,50 per koffer betalen om deze naar de kamer te laten brengen...ongekende klantonvriendelijkheid!

Kamertip: Draag zelf je koffer...Service kent men niet.
Datum van verblijf: maart 2024
Stadshotel van Rossum Woerden, Gastenservice/Front Office van Van Rossum Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2024

Beste 113ruudl,

Allereerst van harte gefeliciteerd met uw huwelijk!
Wij hopen dat u een geweldige bruiloft heeft gehad, en dat u blij verrast was toen u op de suite kwam en de suite helemaal romantisch aangekleed was.
Uw ceremoniemeester was op de hoogte van de kosten en zei dat dit geen probleem was en wij het bij u op de rekening mochten boeken. Dit is in overleg met uw ceremoniemeester gegaan, wij zouden nooit kosten op de rekening plaatsen als wij hier geen goedkeuring voor hebben gekregen.

Wij hopen dat u des ondanks terugkijkt op een fijn verblijf en wij u in de toekomst nog eens mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 18 februari 2024

Wat een perfect hotel. Prachtige kamer in prachtig oud pand. Personeel super daar kunnen heel veel bedrijven in horeca en hotelwezen nog veel van leren. Oog voor de gast, niets is teveel. ‘‘s morgens een vers gebakken ei. Nee niet uit zo’n bak die er al uren staat. Complimenten ga zo door en houd alstublieft vast

Datum van verblijf: februari 2024
Stadshotel van Rossum Woerden, Gastenservice/Front Office van Van Rossum Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2024

Beste Sav,

Bedankt voor de prachtige review en score!
We zijn als Team natuurlijk superblij dat u er zo van heeft genoten.
Wat fijn dat alles naar wens is geweest.
We hopen u voor de volgende keer nog warmer te verwelkomen!