“Druk, veel kleine kinderen ”
Beoordeling van Breuren

Breuren
Geclassificeerd als nr. 19 van 64 Restaurants in Woerden
Dineropties: Ontbijt
Beschrijving: breuren is doorlopend eten en drinken, gewoon de hele dag door doen waar u zin heeft. Gelegen in het centrum van woerden aan het kerkplein, midden in "het Groene Hart", groot verwarmd terras van half maart tot eind november.
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van rondrennende kinderen houdt in een vrij klein restaurant dan moet je hier naartoe. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar simpele happen. Prijs kwaliteit verhouding vond ik echt slecht. Duur voor wat je voorgeschoteld krijgt. Bediening door jongelui die geen verstand hebben van ingrediënten of wijn. Tot slot zit je als gast héél dicht op andere gasten, je kunt letterlijk je naaste buren verstaan ( als er tenminste geen kind doorheen gilt) niet meer voor mij! Pluspunt is grote terras op leuke locatie want heel veel terrassen zijn er niet in Woerden

Datum van bezoek: september 2019

25 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kom erg graag hier eten. Het is gezellig, onconventioneel, het eten en drinken zijn heel goed, de bediening prima en het is heel redelijk geprijsd. Naast de gerechten staat er iedere dag een ander daggerecht op de wandborden. Alles wordt verantwoord ingekocht, biologisch, daar wordt goed mee omgegaan. Vegetarisch staat ook altijd oo de kaart.
Alles wat op de kaart staat kun je de hele dag bestellen.
Je kunt niet reserveren hier, maar we hebben altijd wel een plek gevonden. Aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
ManonVR1, Manager van Breuren, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2020

Beste Sonja,

Hartelijk dank voor uw review en mooie complimenten!
Wat fijn dat u altijd zo geniet bij ons.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Gastvrije groet,
Team Van Rossum

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk brood en ruime keuze beleg en andere versnaperingen. Op verzoek wordt een pannenkoek of wentelteefje of omelet gebakken.

Datum van bezoek: september 2019
23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op deze zonnige vrijdagmiddag lekker buiten op het terras gegeten.
Smakelijk voorgerechten (gamba’s, stokbrood) en lekkere hoofdgerechten (kipsaté met friet en lamsham met groene asperges). En vervolgens goede ijskoffie als nagerecht. Vriendelijk bedienend personeel zorgt ervoor dat de drank en de gerechten snel worden geserveerd. Vragen alleen een beetje vaak of alles naar wens is (3x).

Beetje jammer alleen dat er op het moment dat wij er zaten er stevig gerookt werd op het terras. Wellicht is er een mogelijkheid om een rokers en een niet-rokers gedeelte op het terras aan te brengen.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 juli 2019 beoordeeld

Vandaag op het gezellige terras een boerenbol met zalm genomen a 9,00 euro! Dan verwacht je wel wat. Maar helaas viel het enorm tegen. De bol was niet groot, op de bol wat blaadjes sla, wat dressing en paar zalmsnippers...al met al ook niet heel smakelijk. Echt weggegooid geld.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Breuren bekeken, bekeken ook

Woerden, Utrecht Province
Woerden, Utrecht Province

In Breuren geweest? Deel je ervaringen!