“Spareribs ... goddelijk ”
Beoordeling van La Payuca

La Payuca
Geclassificeerd als nr. 8 van 64 Restaurants in Woerden
Keukens: Argentijns
Beschrijving: Argentijns Grill Restaurant
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier alleen de spareribs geproefd maar mijn zakenpartner had een top T-bone steak. De spareribs zijn werkelijk de állerbeste die ik ooit heb gegeten! Leuk tentje, echt Argentijnse sfeer. Ik kom hier zéker terug, want ben regelmatig in Woerden voor werk!

Datum van bezoek: mei 2019

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met spijt schrijf ik voor het eerst een review over een tegenvallende ervaring. We hadden ruim twee weken van tevoren gereserveerd voor een verjaardag, voor 6 personen. Op zaterdagavond om 20.00, op de door ons gereserveerde tijd, kwamen we binnen. Er werd ons direct gezegd dat er nog geen plek voor ons was en dat we, letterlijke quote; 5-6 minuten moesten wachten. Op zich nog geen ramp, ware het niet dat we buiten moesten wachten in 5 graden Celsius met 2 gasten die gaan jas hadden (dit ook gezegd). De verwarmer zou worden aangezet maar deed het pas na 10 minuten. Vervolgens kwam er een iets grotere groep dan de onze aanlopen en die kon wel na 5 minuten door naar binnen, terwijl wij inmiddels 15 minuten stonden te wachten. Zonder enige vorm van uitleg of excuses of wat dan ook hebben wij uiteindelijk ruim 20 minuten staan wachten. Inmiddels koud tot op het bot zijn we naar een ander restaurant gegaan, waar we wel direct terecht konden.
Echt heel jammer want we hadden het graag een kans willen geven en keken er erg naar uit.

Datum van bezoek: februari 2020
19 december 2019 beoordeeld

Voor een goed stukje vlees zonder te veel (onnodige) poespas kun je nergens beter terecht dan hier. Spareribs, wijn, maar zeker een goede steak. Echt de beste van Nederland. Kom er al jaren. Echt top. En als je al iets hebt wat niet 100% is meld je het en Santos maakt het meer dan goed! Toptent

Datum van bezoek: december 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

Gisteravond lekker gegeten bij la Payuca.
Helaas was de live muziek te hard voor deze kleine ruimte. Daarom gaan mensen steeds harder praten en is het bijna niet mogelijk een normaal gesprek te voeren. Een zacht muziekje op de achtergrond is net zo gezellig.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevalling op doorreis in woerden overnachten. Via tripadvisor kwamen we op dit leuke tentje. Er was nog net plek voor ons. Voor de rest alles gereserveerd.
Op tips van beoordelaars pakte ik spare ribs van het huis. Heerlijk. Mijn vrouw had ossenhaas in roomsaus. Ook en dikke tien. Kindjes aten gewoon wat frietjes mee ze zijn 5 jaar en 6 maanden. Wat waren de mensen vriendelijk voor ze. Ga zo door.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La Payuca bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In La Payuca geweest? Deel je ervaringen!