“Subliem!”

Een tafel reserveren
di 26/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 64 Restaurants in Woerden
Beschrijving: Heerlijk eten, in een ongedwongen sfeer. Dat is de Bistronoom. Je wordt hier verrast door vernieuwende gerechten met herkenbare producten. Met dit restaurant wordt Woerden culinair op de kaart gezet. Geen jasje-dasje of linnen op tafel, maar juist een relaxte setting, thuiskomen…
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar op 14/2/2019 hier gegeten. Per toeval hier gekomen en konden nog een tafel krijgen.

Dit restaurant heeft ervoor gezorgd dat mijn verwachtingen zeer hoog liggen bij andere restaurants van dezelfde prijsklasse.

Alles klopte deze avond.

Heerlijk gegeten, heerlijk gedronken en totaal beleving was subliem!

Petje af! Voor dit team vorig jaar!

Datum van bezoek: april 2019

1 maart 2020 beoordeeld

Ze zijn er nog: restaurants waar liefdevolle aandacht is besteed aan zelfs de kleinste details. Frivole, creative keuken (vraag vooral ook naar de friandises), intelligente bediening en een sfeervolle plek. Dat alles voor niet teveel geld. Wat een aangename verrassing!

12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een vriendelijke ontvangst samen met een zakenrelatie het 5-gangen verrassingsmenu gekozen.

Beiden waren erg gecharmeerd van de creativiteit van de keuken en de smaken die ter tafel kwamen.

Wij gaan daar beiden zeker nog eens een keer naar toe terug.

9 februari 2020 beoordeeld

Met een gekregen cadeaubon opteerden wij voor het 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement.
Het heeft ons aan niets ontbroken. Geweldige smaaksensaties, goed toegelicht, mooi verhaal over de wijnen, alles ademde gastvrijheid, sfeer, creativiteit, kennis van zaken, kortom, dit was echt een cadeau!
Voor de wijn gekozen voor het BOB arrangement, halve glazen, fijn!
En nog uitgebreid met een vijfde gang, kaas als extra dessert. Mooie en smaakvolle combi van 5 verschillende kazen.
In ons geval hadden we kunnen volstaan met 1 plankje voor twee personen.

We gaan nog eens terug!!

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super leuke, heerlijke en gezellige High Wine met z’n vieren! Wijnen en eten waren fantastisch op elkaar afgestemd en de gastheer was enorm gastvrij, gaf kennis over de wijnen, professioneel maar vooral gezellig! Enorm genoten van de hele ervaring.
P.s. Vraag naar de huisgemaakte limoncello en Bailey’s! To die for!

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Bistronoom bekeken, bekeken ook

Woerden, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Woerden, Utrecht Province

In Bistronoom geweest? Deel je ervaringen!