Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
bert581

Fijn hotel met heel vriendelijk personeel

Beoordeling van NH Zoetermeer
4,0 van 5 bollen9 nov 2023 beoordeeld
Nette, complete en keurig schone kamer. Leuk ingericht. De opmerkingen die ik wel eens lees over dit hotel dat de inrichting ouderwets en gedateerd is kan ik echt niet onderschrijven. Zeer uitgebreid ontbijt. Werkelijks alles staat er, en je kunt nog apart een eitje laten bakken. De parkeergarage is smalletjes en wat aan de prijzige kant maar dat is zeuren op de vierkante millimeter.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jaimy Bodelier, Guest Services / Front Office van NH Zoetermeer, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 nov 2023
Beste bert581,

Allereerst bedanken wij u voor het achterlaten van een review. Wij zijn erg blij om te lezen dat uw verblijf naar wens was en u tevreden was met het ontbijt, wij vinden deze feedback erg belangrijk en zullen de punten ook zeker doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Als u bij uw volgende verblijf gratis zou willen parkeren hebben wij ook een buiten parkeergelegenheid op 3 minuten loop afstand van het hotel.

Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij NH Zoetermeer.

Met vriendelijke groet,
Jaimy Bodelier
Front Office manager


Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Word beloond met One Key
  • Booking.com
  • Hotels.com
    € 99
  • Priceline
    € 118
0.3 km van NH Zoetermeer
Gratis wifi
Restaurant
Hotel Entrance
Word beloond met One Key
  • Booking.com
    € 103
  • Hotels.com
    € 89
  • Priceline
    € 103
1.8 km van NH Zoetermeer
Gratis wifi
Gratis parkeren
Slapen
    0.8 km van NH Zoetermeer
    Gratis wifi
    Word beloond met One Key
    • Booking.com
      € 107
    • Algotels
      € 97
    • Priceline
      € 98
    0.0 km van NH Zoetermeer
    Gratis wifi
    Restaurant
    Word beloond met One Key
    • Booking.com
      € 147
    • Hotels.com
      € 159
    • Priceline
    5.2 km van NH Zoetermeer
    Gratis wifi
    Gratis parkeren
    € 90
      5.1 km van NH Zoetermeer
      € 120
      Volledig restitueerbaar
      • Agoda.com
        € 120
      • Vio.com
        € 120
      • ZenHotels.com
      5.8 km van NH Zoetermeer
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      € 95
      Volledig restitueerbaar
      Geen aanbetaling vereist
      • Priceline
        € 95
      • Agoda.com
        € 95
      8.9 km van NH Zoetermeer
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      € 206
      Volledig restitueerbaar
      • Agoda.com
        € 206
      9.0 km van NH Zoetermeer
      Exterieur Pand
      € 111
      Volledig restitueerbaar
      • Expedia.com
        € 111
      • Vio.com
        € 94
      • Priceline
        € 99
      8.0 km van NH Zoetermeer
      Gratis wifi
      Gratis parkeren
      Meer hotels in Zoetermeer bekijken
      Beoordelingen (717)
      Beoordelingen filteren
      717 resultaten
      Waardering van reizigers
      235
      298
      119
      39
      26
      Type reiziger
      Tijd van het jaar
      TaalAlle talen
      Meer talen
      Waardering van reizigers
      235
      298
      119
      39
      26
      Bekijk wat reizigers erover zeggen:
      Geselecteerde filters
      Filteren
      Lijst wordt bijgewerkt...
      15 - 20 van 717 beoordelingen
      Beoordeeld op 6 november 2023

      Attent voor ons puppy. Kamer met koelkastje en flesopener, goed geslapen, lekkere badkamer en goed ontbijt. Er was alleen iets mis met TV stelliet ontvangst: zagen alleen een paar buitenlandse zenders.

      Datum van verblijf: november 2023
      • Reistype: Reisde met familie
        • Prijs/kwaliteit
        • Locatie
        • Service
      Bedank 302inekeb
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Jaimy Bodelier, Guest Services / Front Office van NH Zoetermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2023

      Beste 302inekeb,

      bedankt voor het achterlaten van deze review!
      Wat fijn om te horen dat u blij was met het kadootje voor uw hond, Helaas is de zendermast op het dak tijdens de storm van afgelopen weekend beschadigd. Hierdoor waren de zenders 1/2/3 niet bereikbaar. Helaas was er geen zo snel geen bedrijf die dit konden maken. Excuus voor het ongemak.

      We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in NH Zoetermeer!

      Met vriendelijke groet,
      Jaimy Bodelier
      Front office manager

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 20 oktober 2023

      Voor eens een 1e keer dat wij overnachten in dit hotel. De ontvangsthal komt fris, licht en verzorgd over. De medewerksters stonden ons vriendelijk te woord en voelden ons welkom.
      De gangen naar de kamers komen door de bekleding en onderhoud donker en verouderd over.
      De hotelkamer is netjes, maar ook hier is vernieuwing nodig. De bedden waren hard maar comfortabel.
      De badkamer is een aandachtspunt, de tegelvloer verouderd en hierdoor niet schoon. Ontbijtbuffet was prima en ook hier vriendelijk personeel.

      Datum van verblijf: oktober 2023
      Reistype: Reisde met een partner
      Bedank R v
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Jaimy Bodelier, Guest Services / Front Office van NH Zoetermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2023

      Beste rvV2986PR,

      Allereerst wil ik u bedanken voor het achterlaten van een review op deze website,

      De feedback en indrukken van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren.
      Het is heel fijn om te lezen dat u zich welkom voelde in ons hotel en dat u van het ontbijt heeft kunnen genieten!
      Ik wil u bedanken voor uw verbeterpunt over de bedden en de badkamer, wij gaan hiermee aan de slag.

      We kijken ernaar uit u weer te verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Zoetermeer!

      Met vriendelijke groet,

      Jaimy Bodelier
      Front office manager


      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 27 september 2023

      Bij de receptie kregen we te horen dat we een upgrade hadden gekregen. Helaas maar een kamer met vocht plekken aan het plafond. De kamer zelf stonk een beetje en de gang stonk echt vreselijk. Een studentenhuis is er niets bij. We hebben het voor een nachtje aanvaard ivm vermoeidheid en de volgende ochtend zo snel mogelijk uitgecheckt. Nooit meer.

      Datum van verblijf: september 2023
      • Reistype: Reisde met een partner
        • Prijs/kwaliteit
        • Locatie
        • Slaapkwaliteit
        • Kamers
        • Hygiëne
        • Service
      Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
      Bedank 613romy
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Jaimy Bodelier, Guest Services / Front Office van NH Zoetermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2023

      Beste Romy Logtenberg,

      Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen om deze review te schrijven. De feedback en indrukken van onze gasten zijn erg belangrijk voor ons omdat we het zien als een middel om onze services elke dag te verbeteren.

      Wat jammer om te horen dat tijdens uw verblijf niet alles naar wens is geweest. Na uw bezoek aan de receptie om aan te geven dat uw kamer waterschade had hebben wij dit meteen aan onze technische dienst gemeld en dit ook aan u aangegeven en ons excuses aangeboden. Wij waarderen uw feedback enorm, voor de volgende keer hadden we het wel meer gewaardeerd als u dit aan had kunnen geven tijdens check-out zodat we een oplossing voor u konden bedenken aangezien we begrijpen dat dit als vervelend ervaren kan worden.

      We hopen dat u ons hotel zult overwegen voor toekomstige verblijf in Zoetermeer. We laten u graag de verbeteringen zien die we hebben ondernomen.

      met vriendelijke groet,
      Jaimy Bodelier
      Front office manager

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 18 september 2023

      Als rolstoelgebruiker kijk ik naar toegankelijkheid. Er zijn verbeterpunten. Het parkeren is zeer beperkt. Op twee van de drie verdiepingen in de parkeergarage word je naar een lift geleid die onbereikbaar is omdat je eerst de trap moet nemen. Dat is simpel op te lossen door de bebording aan te passen (verwachtingsmanagement). Volgens de eigen website kunnen parkeerplaatsen niet van tevoren gereserveerd worden. Maar als ik een mindervalidenkamer boek, dan zouden er al wat belletjes moeten afgaan zoals het aanbieden om toch intern te kunnen parkeren. Extern parkeren is onhandig ver weg.

      De wasbak op de mindervalidenkamer hangt te hoog, zo ook de spiegel. Buiten dat is de kamer goed te doen. Het is een nette kamer met een prima bed. Het ontbijt en diner zijn uitstekend. De lobbybar ziet er gezellig uit en biedt een ruime keuze. Het personeel is vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. De pluspunten wegen zwaarder dan de verbeterpunten.

      Datum van verblijf: augustus 2023
      • Reistype: Reisde alleen
        • Prijs/kwaliteit
        • Locatie
        • Service
      Bedank Maarten B
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Jaimy Bodelier, Guest Services / Front Office van NH Zoetermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2023

      Beste Maartenb796,

      Als allereerst wil ik u graag bedanken voor het plaatsen van deze review. Wij nemen de feedback van onze gasten erg serieus en willen altijd verbeteren.

      Wat een leuk compliment over ons eten, kamer en het personeel. Dit waarderen wij enorm.

      Met uw verbeterpunten zullen wij zeker aan de slag gaan. Zo zijn er vanaf volgende week ook invalidenparkeerplaatsen aanwezig in onze parkeergarage.

      Nogmaals bedankt voor uw review, wij zullen ermee aan de slag gaan en hopelijk kunnen wij u binnenkort opnieuw verwelkomen bij NH Zoetermeer

      Met vriendelijke groet,

      Jaimy Bodelier
      Front Office Manager

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Beoordeeld op 11 september 2023

      wij zouden 2 nachtjes overnachten in dit hotel, in onze vakantie, familie van ons zat op duinrell dus was leuk dat even te combineren. bij aankomst bleek dat de kamer op 6de verdieping uitsluitend per lift bereikbaar was. op geen enkele manier mochten we gebruik maken van de wel aanwezige trappen. mijn vriendin heeft ontzettende angst voor liften en we hebben in de 40 jaar dat we hotels bezoeken nog nooit eerder meegemaakt dat zij niet via de trap naar boven mocht. de jongedame aan de balie was niet om te praten en dus konden we midden in de nacht huiswaarts, met een kind van 5 jaar. echt schandalig. enerszijds schandalig dat de trap niet beschikbaar kwam maar anderszijds werd ons ook geen enkele restitutie van het betaalde geld gegeven. hetgeen we betaalden voor de 2 nachten met ontbijt waren we dus kwijt !!! bijzonder serivegericht. wij willen dus waarschuwen voor dit hotel. erg onvriendelijk en bovendien en los van de rest erg gedateerd. er zijn heel veel mooiere vriendelijkere hotels. wel gaven ze nu aan dat ze de site gingen aanpassen en erop zouden vermelden dat er geen trap beschikbaar is. daarmee geef je volgens mij je ongelijk aan maar vervolgens steek je wel onze centen in je zak.

      Kamertip: niet naar toe gaan
      Datum van verblijf: augustus 2023
      • Reistype: Reisde met familie
        • Prijs/kwaliteit
        • Locatie
        • Service
      Bedank hugo m
      Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
      Jaimy Bodelier, Guest Services / Front Office van NH Zoetermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2023

      Beste heer Mulder,

      Wij vinden het erg spijtig uw review te lezen op dit platform aangezien wij u al meerdere e-mails hebben gestuurd over bovenstaande. Ons gebouw heeft inderdaad alleen een lift van de 2e t/m 9e etage, verder beschikt het gebouw over noodtrappen die uitsluitelijk bij nood gebruikt dienen te worden. Onze collega bij de balie heeft u nog het alternatief aangeboden van een lagere etage zodat u niet zo ver omhoog hoefde met de lift. Dit heeft u afgewezen. Ook hebben wij u het advies meegegeven om de volgende keer vooraf even contact op te nemen, dan hadden wij een kamer op de 1e etage kunnen reserveren waar u heen kunt met de trap, deze waren nu helaas allemaal al bezet. Hierbij gaf u aan dat u dit niet uw verantwoordelijkheid vond en u verwacht van het hotel dat wij de gasten hierover informeren. Normaal sturen wij onze gasten 2 dagen voor aankomst een welkomstbrief met allerlei informatie. Helaas is uw reservering pas op de dag zelf in ons systeem gekomen aangezien u een mystery boeking heeft gedaan en was dit dus niet mogelijk. Zoals ook al eerder vermeld in meerdere e-mails heeft u niet via NH geboekt, hierdoor kunnen wij het geld dus ook niet naar u terugstorten en moet u dit met de website regelen waar u de boeking heeft gedaan. Als alternatief hebben wij u meerdere vormen van compensatie aangeboden aangezien wij het heel vervelend vinden wat er is voorgevallen. Hier hebben wij echter nog geen reactie op mogen vernemen. Ook hebben wij in onze laatste e-mail aangegeven dat wij uw feedback over het vermelden van de bereikbaarheid door middel van de lift hebben meegenomen en hiervan een melding gaan maken op de website. Wij nemen de feedback van onze gasten erg serieus en proberen hier altijd in te verbeteren. Hetgeen wat u wenst als compensatie (een restitutie) kan alleen niet via ons voldaan worden en hier kunnen wij u dus helaas niet bij helpen. Wij vragen u nogmaals om onze e-mails te beantwoorden zodat we samen naar een passende oplossing kunnen kijken.

      Met vriendelijke groet, Maxime Rebel Desk Manager NH Zoetermeer

      Rapporteer reactie als ongepast
      Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
      Meer beoordelingen bekijken