“Fijn terras”
Beoordeling van Brasserie ZIN

Brasserie ZIN
Geclassificeerd als nr. 25 van 131 Restaurants in Valkenburg
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel. Ze hebben goed ingespeeld op de Corona maatregelen. Fijn dat ze een rook en niet rook gedeelte hebben op het terras. De hapjes en drankjes waren lekker maar wel standaard. Jammer dat ze smiddAgs de heater uit deden toen kregen wij het fris.

Datum van bezoek: september 2020

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke zaak,personeel zeer goed gehumeurd en vriendelijk ,handgel aanwezig en je wordt je plaats gewezen wij hebben er een drankje en een zalige lunch genoten

Datum van bezoek: september 2020
21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen regelmatig borrelen. Drankjes zijn altijd goed verzorgd en dit wordt standaard geserveerd met een borrelnootje erbij. Lekkere borrelhapjes op de borrelkaart en een prima prijs-kwaliteitverhouding. Personeel is vriendelijk en oplettend. Pluspunt: een gedeelte van het terras is geheel rookvrij!

15 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens een midweek weg met mijn vriendin zijn wij twee keer wezen eten bij Z!N. Heel attent personeel wat meerdere keren vraagt of alles naar wens is. Het eten duurde soms wat langer, maar op dat moment kwam de gastvrouw dit ook vertellen en vroeg of er verder nog iets te wensen was.
Ik lees verschillende klachten over wespen van andere mensen. Wespen zitten overal en daar is nu vrij weinig aan te doen. Gastvrouw zelf gaf aan allergisch te zijn voor wespen, dus dan ga ik er vanuit dat ze er alles aan doen om het zo min mogelijk te maken. Minder klagen dus mensen, maar ook van het positieve uitgaan.
Ik zou Z!n zeker aanraden wanneer je in Valkenburg bent.

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gezin bij ZIN neergestreken om een hapje te eten. 2 volwassen en 2 kinderen.

Uiteindelijk meer dan 1uur en een kwartier moeten wachten voordat we eten hadden.

Continue lastig gevallen door wespen, al kan restaurant daar niets aandoen, maar restaurant beleving is hierdoor wel minder.

Schnitzel was te hard gebakken net weinig saus.
Varkenshaas was doorbakken en taai.

De aardappeltjes waren lekker. Ook het brood vooraf was prima.

Gezien het aanbod restaurants in Valkenburg, zou ik ZIN niet adviseren.

Reizigers die Brasserie ZIN bekeken, bekeken ook

In Brasserie ZIN geweest? Deel je ervaringen!