Vandaag geopend: 10:30 - 22:00

Beoordeeld op 5 januari 2020
Bdewever
Amsterdam, Nederland
Lees alle 171 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Valkenburg
vanaf 266,61 US$
Meer info
Beoordeeld op 23 januari 2020 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste ervaring met escaperooms. We hebben de tweepersoons kamer gedaan. Voor deze ervaring schrijf ik speciaal een beoordeling want doe ik normaal nooit. Dankjewel!!!

Datum van activiteit: januari 2020
MysteryHouseRik, Eigenaar van Mystery House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Wauw, dit waarderen we zeer. Thanx

Beoordeeld op 5 januari 2020

Prettige ontvangst, flexibele medewerkers. Wij hebben ons prima vermaakt, we kwamen niet op tijd de kamer uit, vonden de kamer best moeilijk! Maar veel plezier gehad en zeker een aanrader.

Datum van activiteit: januari 2020
MysteryHouseRik, Eigenaar van Mystery House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2020

Dank u wel,
Experience, echte uitdaging en full force fun is dan ook onze doelstelling. Tot de volgende uitdaging :-))

Beoordeeld op 17 december 2019 via mobiele applicatie

Wat een gave ervaring! Het was even zoeken naar de ingang, maar eenmaal bovenaan de trappen werden we met z’n 6en warm welkom geheten door de gastheer en -vrouw. De kamer was bijzonder ingericht en de opdrachten super in elkaar gezet. De uitleg was geweldig, oog voor veiligheid en theatrale Kwinkslag. Spullen die je meeneemt zoals een tas kunnen veilig opgeborgen worden. Voor ons een top team-uitje!

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 12 december 2019

Inmiddels al twee keer geweest, en al twee keer heel erg genoten. De escape rooms zitten fantastisch in elkaar; alles klopt! De aankleding met originele objecten uit de tijd van het 'verhaal', de inleiding door de medewerkers, die als ware acteurs je mee nemen in de beleving, en het spel zelf dat vernuftig in elkaar zit. Een echte aanrader dus.

Datum van activiteit: december 2019
MysteryHouseRik, Eigenaar van Mystery House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2019

Dank u wel
We houden van uitdaging en beleving.
Hopelijk ‘ontdekken’ we in 2020 nog een nieuwe ‘film’

Beoordeeld op 31 oktober 2019

Lekker een paar daagjes weg naar Valkenburg, en wat zien we daar? Een escape room! Gelijk online geboekt met een handig systeem! We werden goed ontvangen bij de escape room en de ruimte was erg leuk aangekleed. Ook heel leuk, is een escape room voor 2 personen. Deze heb ik zelf nog nooit gezien. Daarom de perfecte uitdaging om deze te doen! Helaas zijn we er met zijn tweetjes niet uit gekomen, maar we zijn weer ervaringen rijker! Een super leuke escape room, met kleine maar toch best lastige opdrachten. Wij hebben ons erg geamuseerd! Bedankt voor deze geweldige ervaring en de goede service. Personeel was erg vriendelijk!

Datum van activiteit: oktober 2019
MysteryHouseRik, Eigenaar van Mystery House, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2019

Beste Kirsten,

Wat fijn en top om te lezen dat het zo goed is bevallen.
Dit is waar we het voor doen. Mensen een fijne tijd geven.
Dank u wel en wellicht tot een volgende kamer.

Rik