“Lunch”

Keukens: Frans
Dineropties: Diner, Reserveringen
Dineropties: Diner, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je naar sint gerlach gaat kom je op een mooie lokatie en verwacht je echt top kwaliteit en service.
Het wat een hete zomerse dag en de lunch was buiten.
We werden aan een tafeltje in de volle zon (34graden) gezet. Een andere plek was niet mogelijk. Wat niet echt prettig was. U iteindelijk na aandringen konden we toch in een schaduw gedeelte zitten. Datvwas zeer fijn.
Dit was eigenlijk het enige smetje op de middag.
Ik had een 3 gangen a la carte. Het eten was meer dan goed, de wijnen heerlijk en de verdere service ook goed. Maar was het eten verrassend...

De avond daarvoor hadden we bij pura gegeten. Daar was het eten uitstekend en verrassend. En voor het zelfde bedrag hadden we een 5 gangen menu met wijn arrangement.

Het was zeker wel de moeite waard om een keer bij sint gerlach te eten.
Maar het blijft denk ik wel bij een keer.

Datum van bezoek: augustus 2020

12 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een prachtig kasteel. Vriendelijk en kundig personeel welke een uitgebreide en duidelijke uitleg gaven over de verschillende gerechten en de bijpassende wijnen. De perfecte locatie voor een bijzondere avond.

Datum van bezoek: maart 2020
11 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi weekend op Chateau Gerlach Top locatie Fantastische kamers goede service en restaurant is ok maar viel ons wat tegen. Eten is goed maar niet wouw Misschien hoort het bij een oud Chateau dat ook de bediening nog heel afstandelijk is en je eet in een sfeer of je bij de tandarts bent maar dat gaan we niet meer doen De enige met humor was de sommelier. Prijs prestatie niet in verhouding en er zijn in de omgeving leukere en betere gelegenheden hebben we gemerkt

Datum van bezoek: november 2019
11 november 2019 beoordeeld

Uitermate stijlvolle locatie. aankleding tafel, verzorging glaswerk en bestek, kraaknet! Bediening, zeer attent. Gerechten zijn een culinaire weldaad. Toegevoegde waarde in het restaurant, een enthousiaste sommelier met gevoel voor humor. Gezellig en ongedwongen tafelen waarbij nog eens gelachen mag worden. Rekening ligt aan het eind van het gelag misschien wat zwaar op de maag, maar... ook daar is een bruistabletje goed voor.

Datum van bezoek: november 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst het positieve :
Prachtig kader , maar voor een goed restaurant (bv Harrys ) rij je best naar Maastricht want de restauratie stelt hier niet veel voor : Het ā la carte restaurant is pompeus veel decoratie op de borden maar weinig echte inhoud moeilijke kaart overigens, dan eet je stukken beter in Maastricht.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Restaurant Château St. Gerlach bekeken, bekeken ook

In Restaurant Château St. Gerlach geweest? Deel je ervaringen!