“Top!”
Beoordeling van Restaurant Sunndays

Restaurant Sunndays
Geclassificeerd als nr. 5 van 133 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Restaurant in het centrum van Valkenburg, ons motto gastvrij en Relax if you can !! Voor lunch, diner, bar&bites ...maar u kan bij ons ook genieten van een heerlijke Illy coffee met limburgse vlaai.
29 augustus 2020 beoordeeld

Mooi terras, ook binnen mooi interieur, supervriendelijke bediening, heel lekker eten. Nachos waren overheerlijk, de superschnitzel en de carpaccio ook! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2020

12 augustus 2020 beoordeeld

Als je in een gezellige ambiance heerlijk wil eten is Sunndays een aanrader! Gezellig personeel waar gastvrijheid en service voorop staan. Ivm de drukte moesten we in het begin even wachten maar we werden rijkelijk beloond met goed gevulde borden en heerlijk eten. De zeebaars in kreeftensaus is een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Drie gangen menu genuttigd, alles was heerlijk, veel en het personeel was erg vriendelijk en oplettend. Een leeg glas werd direct gezien. Top service ! Ondanks het tijdslimiet wat we vooraf wisten voelde we ons niet opgejaagd.

23 juli 2020 beoordeeld

Super lekker gegeten! Heerlijke tournedos en de beste nacho’s van het zuiden. Buiten het lekkere eten ook super bediening, echt een aanrader!

15 juli 2020 beoordeeld

Op een miezerende dinsdag avond gekozen om bij Sunndays te gaan eten. Het was een van de weinige terrassen die niet bommetje vol zat, maar alles zag er top uit. Onder een afdak met terrasverwarmer. Ondanks de meerder lege tafels met mooi uitzicht kregen we veruit de slechtste wiebelende tafel toegewezen naast/in een plantenbak en een ander stelletje. Mijn vermoeden zei dat er wellicht heel veel mensen hadden gereserveerd. De ober was een man met veel humor en ik vroeg een extra bierviltje omdat ik met mijn bierviltje de tafel had gerepareerd. Het eten, het drinken en de bediening waren absoluut top (wij hadden de tournedo's). Alleen jammer dat ze er een vreemde tafel toewijzing op na hielden, achter ons bleef het de hele avond leeg. Waarom niet je gasten je beste tafel geven? Eten is ook een beleving. Die doet mensen terug komen. Goed eten dus, maar vermijd de plantenbak tafel bij de deur.

Datum van bezoek: juli 2020
ellensmits, Eigenaar van Restaurant Sunndays, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Beste pat, we zijn blij dat u tevreden bent geweest over het eten, drinken en bediening.
Jammer dat u tafel niet stevig stond, er zal voor deze tafel gekozen zijn vanwege dat dit een vd tafels is waar u zeker droog zit met regenachtig weer. Idd hebben we bij deze tafel kast vh luik en rand (afwerking) in de vloer. We hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen aan een tafel naar keuze. Met vriendelijke groet Ellen

Reizigers die Restaurant Sunndays bekeken, bekeken ook

In Restaurant Sunndays geweest? Deel je ervaringen!