Beoordeeld op 5 mei 2022

Makkelijk te bereiken parkeerplaats, zeer vriendelijk ontvangst, zeer vriendelijk personeel. Schone en ruime kamer. Perfecte afstand tot het centrum.
Verrast door de prettige ontvangst, gemoedelijk, daardoor wat langer blijven hangen bij de bar/receptie om een biertje te drinken.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 15 oktober 2021 via mobiele applicatie

Huis ter Geul is een prettig familie hotel. De kamers zijn niet groot, maar alles is aanwezig.
Het personeel is zeer vriendelijk. Limburgse gastvrijheid.
Jammer dat er geen diners worden geserveerd. Dat zou het verblijf waarschijnlijk perfect maken.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 26 augustus 2021 via mobiele applicatie

Net hotel aan de weg waar ook de kabelbaan voor de rodelbaan ligt. Aangezien wij nog even moesten wachten zijn we bij dit hotel neergestreken.

De bediening is vriendelijk en we hebben daar de appeltaart (limburgse) en wat te drinken op. Op de tafels stonden ook vier op een rij om te spelen.

Prijs waar iets aan de hogere kant maar ook logisch op deze locatie.

Zeker een aanrader om hier even wat te eten.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 juli 2021

Prima en netjes hotel net buiten het centrum van Valkenburg aan de Geul. Eigen parkeerterrein aan de achterzijde. Kamers zijn eenvoudig maar voldoen aan alle eisen. Er was zelfs een koffieapparaatje voor een kopje koffie. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 18 juni 2021 via mobiele applicatie

Goede ruime kamer.nieuwe badkamer die er perfect uitzag. Onze kamer lag aan de voorkant, op zich geen probleem, van het verkeer hadden we weinig last. Allen stond de volle zon ‘s avonds op de kamer waardoor het in de avond heel warm werd. Helaas was in onze kamer geen airco.

Datum van verblijf: mei 2021