Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 102
Hotels.comUS$ 102
PricelineUS$ 102
TravelocityUS$ 102
Orbitz.comUS$ 102
eDreamsUS$ 102
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Prettig hotel in het centrum van Valkenburg. Kamer en badkamer waren aan de kleine kant maar netjes en schoon.
Het ontbijt was uitstekend!
Met de parkeerkaart van het hotel konden we in de buurt goedkoop parkeren.
Het enige minpuntje was dat de kamer aan de straatkant erg gehorig was. Door het mooie weer bleven mensen op de terassen in de straat lang buiten zitten en je kon de gesprekken letterlijk volgen. 'S ochtends was je al weer vroeg wakker door vrachtwagens en vuilniswagens in de straat.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Klein maar schone kamer. 1 groot min punt geen airco het was er erg warm! En erg weinig ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Gelukkig waren we niet veel op onze kamer. Maar weinig ruimte. Ontbijt was prima!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 23 juli 2020

Een week verbleven in dit hotel. Ruime kamer met heerlijke douche, prima bedden en goed uitgebreid ontbijt. Direct in het hart van Valkenburg met z'n vele restaurantjes. Gemakkelijk fietsen plaatsen op hun eigen binnenplaatsje.
Zeker een aanrader om te verblijven tijdens een trip naar Valkenburg. 10 punten

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 23 maart 2020

Een heel goed hotel met goede kamers en een super ontbijt. Kamer en badkamer is niet supergroot maar wel dik in orde. Misschien wel iets doen aan de spleet voor de kamerdeur want daardoor zagen we het licht van de gang en dat was een hele nacht aan. Ontbijt had alles wat je kon wensen en werd goed aangevuld. Er lagen geen grote hopen van alles zodat er ook minder verspilling was. Vriendelijke eigenaars! Zeker een aanrader

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Voor weekendje Valkenburg is dit prima hotel met nette kamers en goed verzorgd ontbijt
Ligt vlak bij centrum en er zijn goede parkeer mogelijkheden
Dus prijs/kwaliteit is prima in orde
Rechtstreeks boeken bij hotel heb je de beste prijs

Datum van verblijf: februari 2020