John R

Overnachting

Beoordeling van Hotel LeLa
4,0 van 5 bollen15 dec 2022 beoordeeld
Heerlijke b&b zeer vriendelijke eigenaren een.perfect ontbijt(kachel mag tijdens het ontbijt wel aan) goeie service bekant in het centrum van Valkenburg.
Wij gaan.zeker nog een.keer terug.
Leuke omgeving
Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • eDreams
Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve
1.5 km van Hotel LeLa
Meer hotels in Valkenburg bekijken
Beoordeeld op 5 september 2022 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in het centrum van Valkenburg. Denise en Jeffrey ontvangen je heel persoonlijk en als je iets nodig hebt niks is teveel. Elke morgen een etagère met beleg, fruit, verse broodjes, croissantjes, beschuit, yoghurt, koffie/thee en jus. Je kan zowel binnen als buiten ontbijten of op je kamer. Verder is de prijs prima (inclusief gratis parkeren). Kortom wij gaan weer terug.

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 4 juli 2021

Wat een fijn welkom bij Hotel Lela! Het voelt als thuiskomen, ook als je er voor het eerst komt. Erg kindvriendelijk en er is genoeg te doen en te zien.
We hebben er heerlijk ontbeten, buiten in de rustige tuin en onze zoon heeft fijn kunnen spelen en de kippen en het konijn geaaid.

Een goede aanrader!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021 via mobiele applicatie

Hotel Lela in hartje Valkenburg hadden wij al een tijd terug willen bezoeken maar door alle corona beslommeringen ging dat niet. Wij hebben met de eigenaresse Denise steeds heel leuk contacten gehouden en lieten haar weten dat wij zouden komen zodra het weer kon. Nu , juli , was het zover en hebben wij een heerlijk weekend in hotel Lela doorgebracht. Het Hotel is heel gezellig en vanaf het 1e moment voel je je welkom. Denise en Jeffrey zijn lieve en spontane mensen die maken dat het verblijf direct vertrouwd voelt. Zij bieden een nette schone kamer en een heerlijk en prima verzorgd ontbijt. Voor ons is hotel Lela een blijvertje. Top!

Kamertip: Gewoon bezoeken. Lieve mensen en geven je een vertrouwd gevoel.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 15 juni 2021

Vandaag overnacht in Hotel Lela in Valkenburg, een ideaal hotel in het centrum van Valkenburg. Parkeren bij het hotel is erg fijn. Zeer gastvrije familie, keurige kamer, heerlijk ontbijt. Complimenten hoor, perfect verblijf.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Fijn hotelletje voor een weekendje weg in het centrum van Valkenburg met een eigen gratis parkeergelegenheid. Het is een oud pand, dus soms wat gehorig, maar niet hinderlijk. Kamers zijn knus met prima bedden, ze zijn schoon met een kleine badkamer die prima voldoet. Denise, de gastvrouw, heeft het hotel met veel liefde en oog voor detail ingericht wat je een gevoel geeft alsof je bij vrienden logeert. Het ontbijt is erg lekker, ruim voldoende en wordt aan tafel geserveerd.

Datum van verblijf: oktober 2020