“Vissoep en getetter”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 augustus 2020 beoordeeld

Ik wil beginnen met een pluim voor de keuken. Ik heb een enorm lekkere vissoep gehad met een half aquarium aan inhoud; zo vol met vis heb ik m'n soep nog nooit gehad. Ook de kiproulade was erg de moeite waard. Het verklaart waarom het wat duur is en ook betaal je voor standaard friet erbij. De ligging van de tent is super en het is aanlokkelijk om er te gaan zitten. Minpunt is de uitstraling van het personeel dat wel 13 uur op een dag werkt. Met uitzondering van een redelijk jonge gozer, die erg goed met zijn vak bezig was. Nadeel was wel dat de coronamaatregelen niet erg in het oog gehouden werden. Voordat je het weet schuift de serveerster meerdere tafels samen en heb je een groep van die tetterende chardonnayvrouwtjes op je schoot; bepaald niet op 1,5m. Laatste minpuntje is dat het serveren van drank en ophalen van glazen niet met dienblad gebeurt.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond in Valkenburg aangeschoven bij dit restaurant (wel even reserveren, want ze zijn redelijk populair). We hadden gekozen voor het 4-gangen verassingsmenu met daarbij een heerlijk wijntje. Het was heerlijk, mooie opmaak van de borden, attente en vriendelijke bediening en op verzoek een redelijke tijd tussen de gangen. Kijk daar wordt ik nou vrolijk van. Ga zo door, mensen van Bombarino!

Datum van bezoek: augustus 2020
28 juli 2020 beoordeeld

Er is perfect eten en een hele aardige bediening (Sacha). Verder is het een stijlvol restaurant vol sfeer en sfeerverlichting. Het terras is ook mooi en gezellig met 5 leuke plantenbakken. Zeker een aanrader als je in Valkenburg bent!B-) :-D

23 juli 2020 beoordeeld

Anderhalf uur hebben we mogen wachten op het voorgerecht? Jammer dat het personeel het niet nodig vond om ons af en toe op de hoogte te houden. Nochtans had een eenvoudige communicatie geholpen. Blijkbaar was de kok ziek? Achteraf wou men dit absoluut goedmaken met een gratis consumptie.

22 juli 2020 beoordeeld

De bediening was uitermate onvriendelijk en er was zelfs een fout gemaakt in onze bestelling. De serveerster was vergeten onze bestelling door te geven. Dit is ons echter nooit verteld en we hebben een uur moeten wachten op ons eten. Toen het eten uiteindelijk kwam, was het erg flauw. Wij hebben dus geen toetje besteld en zijn met honger weggegaan.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Bombarino bekeken, bekeken ook

In Bombarino geweest? Deel je ervaringen!