“Chagrijnig personeel”

Geclassificeerd als nr. 11 van 131 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Italiaans, Spaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Van Torino tot Palermo, van Pamplona tot Sevilla; in Mediterrane landen is eten een feest! Latinos neemt u mee op een culinaire reis door Spanje en Italië, waar eten een samenkomen van vrienden, kennissen en familie is. Waar de dag wordt afgesloten met een goed glas wijn, heerlijk eten en een bruisende sfeer. Omringd door dierbaren. Latinos brengt u de traditionele gerechten en recepten uit de meeste pure en gezonde keukens van Europa. Verse knoflook, zeezout en goede olijfolie vormen de eenvoudige basis voor de smaakvolle, pure en gezonde Mediterrane keuken. In Zuid-Spanje voeren de Moorse invloeden de boventoon, een manier van koken die we u in ons restaurant graag willen laten beleven. De warme, zinderende sfeer van het Mediterrane zeegebied vindt u terug op onze menukaart én in ons sfeervolle restaurant. Met gerechten als verse kreeft, een prachtige lamsbout, overheerlijke tapas, verschillende pasta’s en traditionele desserts nemen we u mee in zuidelijke sferen en verzorgen wij een avond om nooit te vergeten. U bent van harte welkom.
16 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Chagrijnig personeel, klapte de glazen en borden op tafel, vroegen iets luisteren niet en brengen zomaar wat. Bestelde eten was echt niet lekker, de glazen wijn waren slechts gevuld met 2 slokjes. Geen excuus, geen vervanging, geen restitutie.

Datum van bezoek: maart 2020

6 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk op het verwarmd terras van wat hapjes en drankjes genoten. Ondanks dat er niemand op straat liep, de terassen nagenoeg leeg waren en de regen met bakken uit de hemel stroomde waanden wij ons in vakantiesferen. Fijne nette bediening óók!

Datum van bezoek: maart 2020
13 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en goed restaurant. Zeker een aanrader in Valkenburg!
Spare Ribs en Salade geitenkaas te zien in foto’s.

Datum van bezoek: januari 2020
27 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie zaak, prachtig aangekleed. Ook het eten was heel erg lekker. Zeker een plaats om te stoppen als je veel honger hebt. Pasta perfect gekookt, zalm heel goed. Top avond!

Datum van bezoek: december 2019
22 december 2019 beoordeeld

Prima eten, maar met name het personeel heeft voor een positieve review gezorgd. Het was ontzettend druk, maar alles liep als een geoliede machine. Ze waren op tijd met het eten en drinken. Tevens hadden ze tijd voor een gezellig praatje.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant Latinos bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg
Valkenburg, Limburg

In Restaurant Latinos geweest? Deel je ervaringen!