Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk, maar wat verouderd Sprookjesbos

Het Sprookjesbos is leuk, maar hier en daar wat verouderd. Wat voor ons een griit minpunt was, was ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
AnnedR1983
Leiden
via mobiele applicatie
Leuk park voor de kleintjes

Leuk park voor jonge gezinnen. Wel wat achterstallig onderhoud. Beestjes op de draaimolen stuk ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
Laura92Sjon
via mobiele applicatie
Lees alle 189 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Valkenburg
vanaf 285,40 US$
Meer info
Beoordeeld op 19 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mensen bespaar je de tijd om hier naartoe te gaan. Er wordt helemaal niets aan onderhoud gedaan. Behalve dat de paden en het gras rondom de attracties word bij gehouden. Diverse attracties zijn buiten werking.
Zelfs bij de ingang zitten de schilderingen achter het glas vol met stof en spinnenwebben. Er is vanuit de eigenaar van het park totaal geen interesse meer in het park. En dat is duidelijk te zien.
Tosti’s hoef je ook niet te proberen want die zijn niet te eten en ze vragen er een belachelijke prijs voor.
1 ster is eigenlijk al teveel.

Beoordeeld op 11 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met 2 kinderen geweest van 4 en 8. Na 1,5 uur waren we echt klaar. Ontzettende oude zooi. In de sprookjeshuizen hangen veel spinnenwebben, de verf is afgebladderd en er staat rommel in de huisjes (bv bij de rattenvanger van Hamelen).

De pijlen die de Coronaproof route moeten aangeven slaan nergens op. Niet te volgen. En dat hoorde ik van meerdere menden om ons heen. Het plattegrond geeft ook geen houvast want die is net zo vaag.

Al met al voor dit geld echt waardeloos. Geen aanrader.

Beoordeeld op 2 augustus 2021

Wij hebben een leuke dag gehad ondanks de regen. Alleen vonden wij de wijze waarop de route is aan gegeven zeer onduidelijk. Er staan wel pijlen op de grond maar die zijn erg onduidelijk. Ook geeft de platte grond geen duidelijkheid.

Beoordeeld op 28 juli 2021

We rekenden op ongeveer 2 uurtjes, maar dat werden er 5! De parking hadden we gereserveerd, zo konden we kort bij het domein parkeren. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er werd bij de attracties goed gelet op de veiligheid van ieder kind.
De meeste attracties kunnen echt wel een likje verf gebruiken, en sommige sprookjes zijn ook wel aan vernieuwing toe, maar kleine kinderen zien dit niet en amuseren zich de hele dag!
Een kinderwagen komt in dit heuvelachtige, soms steile park goed van pas.

Datum van activiteit: juli 2021
Beoordeeld op 23 juni 2021

Onze kinderen hebben een leuke middag gehad. Maar het eerste contact met een medewerker van het Sprookjesbos was een jongen die (met mondkapje) zijn hoofd door het autoraam stak om de regels en de kaart uit te leggen. Toen ik hem vroeg om eerst de auto te parkeren, vanwege de hitte en de niet gehanteerde 1,5 meter afstand, ging hij gewoon door met zijn verhaal. En bij de volgende auto deed hij weer precies hetzelfde. Willen jullie hier wat aan doen aub?! Jullie hebben zoveel moeite gedaan met de aangepaste looproutes, een nieuwe kaart, gescheiden in- en uitgangen bij de attracties, desinfectiemiddel door het hele park etc. Maar dat heeft totaal geen zin meer, met zo'n potentiële 'superspreader' bij de ingang.

Datum van activiteit: juni 2021