Sauna & Wellness resort Thermae 2OOO
Vandaag geopend: 09:00 - 23:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Draag een badjas!!

Wij hadden kort genoten van het zwemgedeelte. Om meteen ter sprake te komen, draag een badjas! Het ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
foodyinahoodie
Maastricht, Nederland
via mobiele applicatie
Heerlijk ontspannen

Via een online aanbieding een wellness arrangement met hotel, diner en ontbijt. De faciliteiten ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Randyvonb
Amersfoort, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 1.046 beoordelingen

Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Valkenburg
vanaf 288,53 US$
Meer info
Beoordeeld op 29 augustus 2020

Grote zwembaden, maar weinig sauna's in vergelijking met andere wellness resorts. Klein restaurant. Veel sauna's hebben dezelfde temperatuur van 80 of 90 graden. Wel netjes met corona maatregelen.

Datum van activiteit: augustus 2020
Thermae2000, Customer service employee van Sauna & Wellness resort Thermae 2OOO, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2020

Beste,

Bedankt voor het schrijven van deze review. We hopen dat jullie een ontspannen dag hebben gehad! Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog een keertje ontvangen.

met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Op advies van vrienden hier hotelovernachting inclusief sauna bezoek geboekt. Viel echter vies tegen.

Kamer was vies, met name badkamer (schimmel en kalk). Receptie probeerde mee te denken, helaas geen andere kamer beschikbaar. Kregen compensatie in restaurant.
Wellness was druk en men houdt zich niet aan maatregelen. Hier ben je zelf verantwoordelijk voor. Weinig aanbod sauna's, mede door maatregelen waarbij je in sommige sauna's met maximaal 3 personen kan. Veel jonge stelletjes die aan elkaar vastgeplakt zitten.
Allerergste vonden wij de service in de verschillende restaurants. Onbeschoft, sloom en onhygiënisch. Men staat met acht man personeel en staat continu te kletsen terwijl er voldoende werk is.

Al met al voor ons geen positieve eerste ervaring. Wij raden Thermae 2000 af. Prijs kwaliteit verhouding onvoldoende.

Datum van activiteit: augustus 2020
Thermae2000, Customer service employee van Sauna & Wellness resort Thermae 2OOO, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Beste,

Bedankt voor het delen van uw feedback. Ik vind het erg jammer om te horen dat jullie verblijf niet geheel naar wens is geweest, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is wel fijn om e horen dat mijn collega's al met u hebben gezocht naar een passende oplossing.

Ik heb uw feedback intern doorgezet, en u mag ons altijd een bericht sturen als u graag met ons contact wilt opnemen om ons meer over uw verblijf te vertellen.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en onze excuses dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Beoordeeld op 21 augustus 2020 via mobiele applicatie

Twee nachten in Thermaetel geslapen in een Lifestyleroom omdat die volgens de website “Loop vanuit het hotel direct de wellness in”, bij de Classic room staat dat niet.
Helaas, de directe toegang is voor beide kamers hetzelfde, bij de Lifestyleroom moet je alleen nóg verder lopen.
De eindeloze trappen die je moet oplopen om in de wellness te komen worden niet vermeld, er is een, zeeeeeer langzame, lift, dan wisselen van lift en eindelijk ben je dan in de wellness.
De manager van dienst wilde me wel 1 nacht het verschil schenken, €35 in mindering.
Op de totale som van €379 is dat natuurlijk wel meegenomen.
Overigens was de 1persoonstoeslag €154.
Bij het weggaan vanmorgen was de lift defect.

Wat me verder in de wellness opviel was het aantal stelletjes dat, hoe met ik het netjes zeggen, in de baden erg dicht op elkaar stond.

Corona maatregelen worden goed nageleefd, de horeca opent en sluit op onverwachte momenten.

Het is wel de moeite te vermelden dat er veel veranderd is, ten goede.
Nieuwe grote sauna, de hellende graswei is nu opgedeeld in terrassen.
Veel ligstoelen waar alleen maar handdoeken op liggen, dat is een vreemd fenomeen dat ik ook veel op andere plekken tegenkom.

Foto vanuit de lift.

Datum van activiteit: augustus 2020
Thermae2000, Customer service employee van Sauna & Wellness resort Thermae 2OOO, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Beste Frans,

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Ik vindt het erg fijn om te horen dat u al met één van mijn collega's heeft gesproken tijdens jullie verblijf en er gelukkig een fijne tegemoet regeling is getroffen voor jullie.
Ik vindt het jammer om te lezen dat de lift voor problemen heeft gezorgd. Wel vindt ik het fijn om te horen dat de nieuwe faciliteiten goed zijn bevallen.

We hopen jullie nog een keer te mogen verwelkomen, en bedankt voor het sturen van jullie feedback.

Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Persoonlijk vind ik het al belachelijk dat een welness maar één dag in de week heeft dat dat er geen badkleding aan hoeft in het gehele complex maar als men dan zogenaamde mixdagen ervan maakt (zwemgedeelte met badkleding en sauna gedeelte zonder) dan moet men er ook op toezien dat men zich hieraan houdt.

Vandaag in Thermae 2000 liepen heel veel mensen met de badkleding aan buiten bij het naaktgedeelte. Erg vervelend voor veel mensen en er werd niet op gelet door het personeel.

Zou echt veel beter moeten.

Datum van activiteit: augustus 2020
Thermae2000, Customer Service van Sauna & Wellness resort Thermae 2OOO, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2020

Beste Pascal,

Bedankt voor uw beoordeling.
Wij hebben inderdaad een ongeklede dag per week.
Ieder mens heeft andere voorkeuren, wij hebben daarom verschillende dagen (met/zonder/mix badkleding) om elk zich prettig te voelen.

Bij het inchecken van de gasten attenderen wij onze gasten erop waar wel en geen badkleding is toegestaan, helaas komt het wel eens voor dat gasten zich hierin vergissen. In vakantie periodes komen er vaak gasten die nog nooit bij ons zijn geweest, mijn collega's van de wellness letten hierop en spreken gasten aan waar nodig.
Helaas is het niet altijd mogelijk om op het juiste moment op de goede plek te zijn.

Wij hopen u snel weer eens te mogen ontvangen bij Thermae 2OOO.

Salina

Beoordeeld op 27 juli 2020

We hebben gebruik gemaakt van het hotel en de wellness, al viel dat helaas behoorlijk tegen, en voldeed het niet aan de verwachtingen. Er is behoorlijk veel achterstallig onderhoud, haren in het douche putje/ badafvoer op de hotelkamer, wat erg vies was.
De thermen is goed, al is het verouderd, maar misschien komt dat ook omdat we andere wellnesscentra gewend zijn in Nederland, welke toch wel beter zijn in onze ogen.
Het personeel was zeker erg vriendelijk! Jammer dat de prijs-kwaliteit verhouding niet echt goed was. Veel te duur voor wat je ervoor terug krijgt. (€279.-)

Datum van activiteit: juli 2020