Volledig restitueerbaar voor do 29 feb.
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 18 augustus 2022

genieten van je balkon is er hier niet bij.
overal om je heen hoor je airco's aanstaan wat zeer storend is.
hier moeten ze echt wat aan doen.
ook wordt er gerookt op het terras wat niet echt prettig is.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 23 mei 2021 via mobiele applicatie

Heel goeie ontvangst ,alles super goed geregeld (covid maatregels) , mooie kamer , heel gastvrij en vriendelijke bediening, lekker diner, en heel mooi ontbijt buffet, we zijn heel tevreden van ons verblijf

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 23 mei 2021 via mobiele applicatie

Super vriendelijke mensen, zowel aan het onthaal als in de bediening. Zeer goede service ondanks alle geldende Corona maatregelen. Zowel diner als ontbijt konden we meer dan appreciëren.
De kamer was recent vernieuwd, dus top 😉👌
Hotel is ideale uitvalsbasis om Valkenburg zelf te ontdekken, maar Maastricht is bv. ook vlakbij.
Voor golfliefhebbers zoals ons: heel wat golfbanen in de buurt om je hartje aan op te halen ⛳️🏌️‍♀️🏌️‍♂️
Was een top verblijf 👌👌

Kamertip: Parkeerplaatsen achter het hotel beschikbaar. Treinstation vlakbij ook.
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 6 februari 2021

Wij hebben twee heerlijke nachten gehad! Ondanks de coronamaatregelen hebben we een goede service gehad. De mensen van het hotel waren erg vriendelijk. De kamer was lekker schoon en ‘s ochtends kregen we een heerlijk ontbijtje! Op aanraden van de mevrouw achter de balie hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar Maastricht toe!
Parkeren ging ook heel makkelijk op het terrein achter het hotel.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 7 januari 2021 via mobiele applicatie

Pluspunten goed Locatie en eigen parking in de kamer hebben ze hier en bad en koelkast. Het bed is goed en groot balkon.
Heel aardig personeel en goed ontbijt ( goed geregeld in deze tijd Corona regels👍

Datum van verblijf: januari 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Inez Tummers, Eigenaar van Dormio Wijnhotel Valkenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 januari 2021

Bedankt voor u gewaardeerde reactie !