265 US$
Hotels.com265 US$
Orbitz.com265 US$
CheapTickets265 US$
Beoordeeld op 6 juni 2021 via mobiele applicatie

Een weekendje valkenburg geboekt. Een perfecte locatie voor een leuke prijs. Kamers zijn zeer schoon en het personeel ontzettend aardig! Gegeten in het restaurant eten was echt heerlijk! Je zit op de perfecte locatie midden tussen de kabelbaan en de gezellige straatjes. In de avond kun je heerlijk op het dak terras zitten en na genieten van de zon.

Het enige minpuntje is de parkeer gelegenheid. Het mag iets duidelijker aangegeven worden maar verder hadden wij niks te klagen.

Mocht je opzoek zijn naar een goed en prachtig hotel midden in valkenburg zou ik die hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 24 november 2020 via mobiele applicatie

Gezellig familiehotel, zeer vriendelijke mensen die alles voor hun gasten doen om het ze naar de zin te maken. Kok Marcel maakte er voor ons echt een feestje van! Heerlijk gegeten. Op loopafstand van veel attracties en het centrum. Schone kamers en redelijk goede bedden. Alleen de badkamer was een beetje out dated. Verder was alles aanwezig wat we nodig hadden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

Schone kamers, prima bed. Locatie perfect! Op nog geen 100 meter van het centrum, en aan de achterkant loop je zo het bos in. Kamers aan de voorkant zitten langs de weg, dit is in de ochtend een beetje storend.

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Wij waren er afgelopen week wat een verrassing. Zo netjes en goed verzorgd het Diner is een klasse apart je mag smorgens kiezen het is een echte verrassing en super goed hulde aan de kok en al het personeel

Beoordeeld op 9 september 2020

Fijn hotel! Niks op aan te merken, in het centrum en alles op loopafstand.
Netjes en schoon. Goed eten en vriendelijk personeel.
Wij komen zeker terug...
De kabelbaan ligt vlak naast het hotel.. gezellige terrasjes op loopafstand