Wij verbleven in dit hotel met een 3 daags ANWB arrangement. Het hotel is groot, stijlvol en modern gerenoveerd. De kamer was standaard, Het bed prima, Het ontbijt tiptop en de ontbijtzaal lekker ruim. Onze fietsen konden we zeer praktisch binnen parkeren en zo nodig opladen! Het hotel ligt heerlijk centraal, je loopt zo het centrum in. Maar o o, wat zonde van het personeel! Er werd op 4 momenten door verschillende personeelsleden zeer snibbig tegen ons gedaan! Dat begon al bij het inchecken toen we informatie vroegen over het parkeren. Daarna werd ons verzocht om weg te gaan bij de balie, omdat er een klant achter ons stond. Terwijl ik een vraag stelde over het dineren in het restaurant. Dat dineren hebben we daarom maar niet gedaan. Op de laatste dag bestelden we koffie op het terras en ook daar was de mevrouw die ons bediende zeer kort ; “ dan moet ik wel eerst uw voucher hebben!” Een lesje klantvriendelijkheid en tijd maken voor uitleg aan de gasten over de gang van zaken in het hotel ( zoals de tafelnummers in de ontbijtzaal die overeenkwamen met de kamernummers ivm Corona en informatie over het restaurant en het menu ) voor het personeel is geen overbodige luxe in Hotel Voncken.