Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 107
eDreams
Hotels.comUS$ 107
PricelineUS$ 108
TravelocityUS$ 107
Trip.comUS$ 118
Beoordeeld op 3 mei 2022 via mobiele applicatie

Als je het hotel binnenstapt zijn de verwachtingen hoog. Nieuwe receptie. Mooie ontbijtzaal. Leuke kleuren. Mooi meubilair. Mooie trendy bar. Maar toen ik onze suite binnenstapte leek het of het er één was van een ander oubollig hotel. Versleten zeteltjes. Lak van de tafel die aan het loskomen was. Mengelmoes van stijlen meubels. Van antiek naar koloniaal tot jaren 80, De badkamer was nog erger. Jaren 80 met jaren 70 accenten. Het grote ronde bad en de lavabo’s waren in afgrijselijk glitter groen. Kermis toestanden… De haardroger deed het amper en het bad was niet netjes. Het bed daarintegen was goed. Echter scheen de zon ‘s morgens vroeg door een rond raam waar er geen gordijn was. Het ontbijt was eerder eenvoudig te noemen maar de producten waren wel goed. Helaas was het niet mogelijk om te dineren. Problemen met personeel / keuken? En dat terwijl ze in de brochure reclame maken met hun koks. Het personeel was behulpzaam.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 9 december 2021

het is een fijn en mooi hotel, met vriendelijk personeel, hele goede service en heerlijk eten. Dit werd vanwege de corona aangeboden op de kamer, wat wij erg prettig vonden, zodat wij niet voor vijf uur buiten de deur hoefden te eten.

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 7 augustus 2021

Wij verbleven in dit hotel met een 3 daags ANWB arrangement. Het hotel is groot, stijlvol en modern gerenoveerd. De kamer was standaard, Het bed prima, Het ontbijt tiptop en de ontbijtzaal lekker ruim. Onze fietsen konden we zeer praktisch binnen parkeren en zo nodig opladen! Het hotel ligt heerlijk centraal, je loopt zo het centrum in. Maar o o, wat zonde van het personeel! Er werd op 4 momenten door verschillende personeelsleden zeer snibbig tegen ons gedaan! Dat begon al bij het inchecken toen we informatie vroegen over het parkeren. Daarna werd ons verzocht om weg te gaan bij de balie, omdat er een klant achter ons stond. Terwijl ik een vraag stelde over het dineren in het restaurant. Dat dineren hebben we daarom maar niet gedaan. Op de laatste dag bestelden we koffie op het terras en ook daar was de mevrouw die ons bediende zeer kort ; “ dan moet ik wel eerst uw voucher hebben!” Een lesje klantvriendelijkheid en tijd maken voor uitleg aan de gasten over de gang van zaken in het hotel ( zoals de tafelnummers in de ontbijtzaal die overeenkwamen met de kamernummers ivm Corona en informatie over het restaurant en het menu ) voor het personeel is geen overbodige luxe in Hotel Voncken.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 juli 2021

Wij hebben deze overnachting geannuleerd ivm met wateroverlast (code rood!) in Valkenburg en hopelijk krijgen we een voucher als tegemoetkoming en kunnen wij alsnog genieten van hun gastvrijheid. Hebben jammer genoeg nog niets gehoord

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 10 mei 2021

Prima ruime kamer, maar de minibar maakte nogal wat lawaai. Schoonmaken kon beter, maar mogelijk was de kamer lang niet gebruikt.
Het ontbijt en het diner was bovengemiddeld goed. Mooie plek in centrum Valkenburg

Datum van verblijf: mei 2021