Yolanda
Nederland

Centraal leuk hotel

Beoordeling van Hotel Botterweck
4,0 van 5 bollen5 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Leuk hotel zeer centraal gelegen hadden ruime kamer aan de geul kant . Je loopt overal zo heen goed ontbijt.
Kamer alleen erg gehorig waren 3 nachten waarvan 2e nacht van 1 uur tot 4 uur veel last van bovenburen erg vervelend! Gemeld bij dame van receptie en zei ja blijven ook nog een nacht dus vroeg of er niet van gezegd kon worden ze zou een berichtje sturen en laatste nacht ging gelukkig goed !
Matrassen te vrij zacht !
Bij boeking wel meteen parkeerplaats reserveren!
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Bij boeking meteen parkeerplaats boeken Matrassen erg zacht
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van Hotel Botterweck
Bar/lounge
0.5 km van Hotel Botterweck
Restaurant
Stap binnen in de betoverende wereld van Hotel Kint, waar geschiedenis en gastvrijheid naadloos samensmelten.
0.3 km van Hotel Botterweck
1.5 km van Hotel Botterweck
Gratis parkeren
Meer hotels in Valkenburg bekijken
Beoordeeld op 4 februari 2024

Prettig verblijf gehad tot mijn man zag, dat er geen gekookte eitjes waren, maar de eierdopjes er wel stonden. Hier heeft mijn man veel last van gehad. Hij had zich zo verheugd op een gekookt eitje in de ochtend, maar deze waren er niet! Het hele weekend is hij hier mee bezig geweest, hierdoor zal ik met hem terug in therapie moeten gaan. Hij kan dat niet verwerken.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 10 januari 2024

Dit hotel raad ik iedereen aan. Vriendelijk ontvangen door een heel vriendelijke receptioniste. Mooie niet al te grote kamer met een mooie badkamer en een heerlijke douche. Bedden lagen prima! Mooi uitzicht op de Poort en de kerstmarkt. Heerlijk uitgebreid ontbijt.
Parkeergelegenheid via het hotel.
Hier komen we zeker terug!!

Kamertip: Ruim van te voren reserveren.
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 19 november 2023

Uitslapen kun je vergeten in dit hotel. Super gehorig, je hoort de andere gasten lopen, praten en zelfs de kraan aanzetten in hun kamer. Ik heb echt teveel geld uitgegeven aan de standaardkamer met balkon in verhouding met wat ik ervoor kreeg

Kamertip: Parkeerplek via hotel is een aanrader
Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 18 oktober 2023 via mobiele applicatie

We kwamen aan in een gezellig ingericht hotel met een aardige ontvangst. Onze studio was ruim, mogelijk met ander soort gasten (nu families) om ons heen wel wat rumoerig. Verder wel een heel fijn bed. En de volgende ochtend ook een lekker vers ontbijtje. Super ligging natuurlijk. Dus gewoon goed!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 25 september 2023

Ik heb weer genoten. Dit keer in de Junior Suite. Heb in 3 verschillende mooie kamers/studio gezeten en dit is mijn favoriet. Alle zijn goed schoon en slapen de matrassen heerlijk. Heb genoten van het bad, maar ook van het balkon dat op het plein uitkijk. Vanwege het warme weer (18-9/22-9) met de balkondeuren open geslapen. Heerlijk genieten als je wakker wordt en de vogels voorbij ziet vliegen. Het personeel is erg vriendelijk en je ziet dat ze plezier in hun werk hebben. Het ontbijt was heerlijk en ik heb weer genoten van daarbij een glas bubbels, waarvan de fles op de eerste ochtend letterlijk begon met een flinke knaller. Oeps, haha.

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen