Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 16 augustus 2023

Hele vriendelijke dame bij receptie en ontbijt!! Mooi hotel, geweldige ligging, heerlijk ontbijtbuffet.
Jammer dat er geen airco op de kamer is. Wij komen zeker hier terug, ook omdat het keurige schone kamers met heerlijke bedden zijn!

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 5 augustus 2023

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Erg vriendelijk personeel en dames die weten wat schoonmaken is. De kamer zag er dagelijks perfect uit. Heerlijke douche en prima bedden. Goed uitgebreid ontbijtbuffet in een sfeervolle ruimte.
Prima prijs kwaliteit verhouding. Als we valkenburg nog eens gaan bezoeken komen we zeker bij jullie logeren.

Kamertip: Kamers zijn idd wat gehorig. Maar niet storend
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 30 juli 2023

Wij zijn met een glimlach ontvangen en hebben appartement 2 toegewezen gekregen direct na inshecen gaan melden dat de verlichting op 2 plaatsen flikkerde na ons verblijf nog niet opgelost (6dagen) vele mottepipels in de badkamer+ vuil
beddengoed muffe geur
Regenachtige dag radiator open gedraaid maar deed het niet
In begin ontbijt Oke daarna niet 1 maar 2 haren in het spek en heerlijk betonbroodjes
En niet voor het goedkoopste hotel gekozen
Valkenburg echt een aanrader heerlijke restaurants maar in andere accomodatie

Kamertip: Schijn bedriegt
Beoordeeld op 6 juli 2023 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel met heel vriendelijk personeel en een ruim aanbod voor het ontbijt. De ligging was prachtig in het midden van het stadje. Kamer was klein en er is geen airco zodat het wanneer het erg warm is moeilijk slapen. Bedden zijn heel goed , badkamer goed uitgerust.

Kamertip: Parking kan gereserveerd worden en ligt op een 5 tal minuten.
Beoordeeld op 1 juli 2023 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met aardig personeel. Perfect ontbijt. Zeker aan te raden. Standaard kamer is klein, houd daar rekening mee, maar heeft alles wat je nodig hebt. Naast het hotel heb je de lunchroom waar je heerlijke vlaai kan eten.

Je zit in het centrum en daarmee heb je alles bij de hand.

Thermae 2000 is op loopafstand (als je de berg op wilt lopen) en anders heb je de bus.

Kamertip: Koop een parkeerticket bij het boeken van de kamer.