Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 126
eDreamsUS$ 126
ZenHotels.com
FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 15 juni 2022 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, met uiterst vriendelijk personeel. Kamers zijn ietwat gedateerd, maar het is ook een oud gebouw. Kamers zijn goed verzorgd. Ontbijt, lunch en dinner zijn uitermate goed verzorgd. Wij komen zeer zeker nog een keer terug!!

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 10 juni 2022

Bij aankomst was de kamer al vies en stoffig , de dagen erna werd er niet schoongemaakt. Kamer grensde aan terras, ramen en gordijnen konden niet open vanwege geluids- en rookoverlast. Slechte Wi-Fi en veel herrie op de gang. We zijn noodgedwongen eerder vertrokken vanwege gebrek aan hygiëne en daardoor gezondheidsklachten. Wel vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Beoordeeld op 10 juni 2022

Locatie was prima, veel parkeergelegenheid en meer dan voldoende ontbijt.

De kamer (basic) was totaal niet verzorgd, niet goed gereinigd, matrassen zijn duidelijk aan vervanging toe, muffe geur. Maw voor dit hotel is dergelijke kamer onaanvaardbaar.

Ook de communicatie is ondermaats.

Kamertip: Ga zeker niet voor de Basic kamer, want dat is een regelrechte ramp.
Beoordeeld op 6 juni 2022

Van de buitenkant is het een prachtig oud gebouw maar binnen is het wel heer erg gedateerd. Plastic wastafel met de scheuren erin. Douchewand die zijn beste tijd ook wel gehad had. En eigenlijk geen extra's zoals een minibar of Nespresso apparaat. 2 zakjes oploskoffie en een waterkoker, daar kun je het mee doen. Super warm op de kamer. We moesten echt met het raam open slapen wat weer veel lawaai opleverde. Verder wel aardige mensen en prima ontbijt. Wij gaan niet meer terug.

Beoordeeld op 29 april 2022

Top hotel! Gezellige sfeer, aardig & behulpzaam personeel, mooi groot zwembad met bubbelbad&welness. Mooie comfortkamer met bad&douche, enige minpuntje 2 losse matrassen dus spleet tussen jou en je partner en muur mag een likje verf Schoonmaak goed komen wel al om 9 uur sochtends op de 3e dus geen uitslapen als je dat wilt, verder wel goed geluiddichte kamers geen last gehad van mensen op de gang/buren terwijl wij zeer licht slapen en dat doorgaans wel hebben. Complimenten daarvoor in zo'n gebouw.Grote lichte ontbijtzaal met uitgebreid ontbijt, de vlaai 1e ochtend was de beste die we ooit gegeten hebben! Live cooking eieren&pannenkoekjes en alles lekker vers. Tevens mooi buitenterras met uitzicht! Ligging perfect, centrum vol restaurants/winkels en bezienswaardigheid op paar minuten lopen, tip het geulpark is slechts 3min lopen en echt super mooi! Hotel goed rolstoeltoegankelijk wel een stijle oprit maar daar kan je omheen door op straatniveau de deur bij de personeelsparkeerplaats te openen met je pasje zodat je de helling niet op hoeft en met de lift naar boven! Omgeving ook goed te doen met een beetje hulp!

Datum van verblijf: april 2022