Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 28 september 2023

Last minute geboekt vanwege het beloofde zonnige weer eind sept.🌞. Hotel ligt op een uitstekende locatie. Het is een oud pand met veel trappen en smalle gangetjes. Voor ouderen wellicht wat lastig. Gezellige inkomhal, mooie lounge met leuke zitjes. Onze W3plus kamer was erg ruim met ook een ruime badkamer (douchen in bad!) Heerlijke bedden. Niet gehorig. Gezellige sfeervolle ontbijtruimte, warme kleuren. Uitstekend ontbijt, genoeg te kiezen, vers, werd steeds netjes aangevuld. Groot zonnig terras voor de deur. Over het algemeen vriendelijk personeel. Mits je een goede kamer boekt/ krijgt, zeker een hotel om terug te keren!

Datum van verblijf: september 2023
Hotel Walram, Gastenservice/Front Office van Hotel Walram, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2023

Bedankt voor deze leuke beoordeling!
Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. We hebben ook kamers dichtbij de lift die gemakkelijker te bereiken zijn voor gasten die slechter ter been zijn etc.
Graag tot ziens!

Gina | Receptie | Hotel Walram

Beoordeeld op 6 augustus 2023

Hotel ligt super centraal. Inrichting is sfeervol met in de lobby leuke zithoekjes Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer schoon met goede bedden! Parkeren kan tegenover hotel of op eigen parking (tegen betaling). Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeker volgende keer weer hier boeken!

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel Walram, Gastenservice/Front Office van Hotel Walram, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.
Tot een volgende keer!
Met vriendelijke groet, Gina | Receptie Hotel Walram

Beoordeeld op 24 juni 2023

Dit hotel geboekt na lang twijfelen, had ik het nou maar niet gedaan…

We zijn letterlijk op een soort zolderkamer terechtgekomen zonder airco en wat totaal niet lijkt op de foto’s van Booking.com. Het hotel is na de overstromingen gerenoveerd, behalve waar wij zitten natuurlijk. Deze kamer verhuren ze denk ik haast nooit, het is namelijk erg stoffig en vies. Kamer 512

Helaas bij de receptie weinig begrip of meedenken. Dit is de laatste keer en ik snap ook echt niet waar de goede recensies vandaan komen! Het enige wat goed is is de ligging!

Sterkte aan degene die hier nog gaan logeren.

Kamertip: Boek een ander hotel!!!
Beoordeeld op 9 juni 2023 via mobiele applicatie

Heel erg mooi hotel ,vriendelijk personeel ,mooie kamer ,leuk en rustig gelegen met een mooi terras voor de deur ,ontbijt was heerlijk en de bedden slapen zalig ,leuke sitjes in het hotel zelf en er is een lift ,wel behoedzaam lopen als je minder ter been bent

Kamertip: De nachtdeur gaat er stroef
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 juni 2023

Erg matig hotel. We hadden een kleine kamer met echt een vieze gedateerde badkamer en voor een behoorlijke prijs.
Daarbij kwam ook nog eens de slechte service van de twee aanwezige.
Ik begrijp werkelijk niet waar de goede reviews vandaan komen….