“Lekkere lunch”
Beoordeling van Aan de Linde

Aan de Linde
Geclassificeerd als nr. 10 van 132 Restaurants in Valkenburg
30 augustus 2020 beoordeeld

Hier neergestreken voor een lunch, goede koffie, lekkere soep en een prima tosti geitenkaas. Was wel jammer dat er zo veel wespen in Valkenburg waren. Het vriendelijke personeel kwam wel gelijk met een rookbakje om ze te verdrijven.

26 augustus 2020 beoordeeld

Aan de Linde staat bekend als een van de betere restaurants in Valkenburg. Voor een speciale gelegenheid een tafeltje gereserveerd bij 3 personen. Gezien de prijs van de gerechten, vind ik dat ik mag verwachten dat ik dan niet aan een tweepersoons tafel word geplaatst. Daarnaast werd er niet voldoende afstand gehouden tussen de tafels en de gasten.
Indien ik bij een eenvoudig eetcafé ga eten, mag je me gerust met 3 personen aan een tweepersoonstafel zetten. Echter in deze prijscategorie vind ik dit onacceptabel. Daarnaast was het personeel niet op elkaar afgestemd.
Positief was het eten. Hier was niks op aan te merken en zeer goed. Helaas wordt dit overschaduwd door de rest. Ik kom hier niet terug.

Datum van bezoek: juli 2020
24 augustus 2020 beoordeeld

We waren afgelopen weekend in Valkenburg en hebben bij aankomst hier gegeten. Het was erg lekker en het personeel wat super vriendelijk en gastvrij. Voor de terugreis zijn we er weer geweest en het personeel bracht meteen een asbak omdat ze ons onthouden hadden. We hadden een visplankje en oooo wat heerlijk! De brownies waren zo lekker, nog nooit zulke lekkere brownies gehad! We zaten eigenlijk al vol dus we kregen ze ingepakt mee voor in de trein. Fantastisch gezellig gezeten, super vriendelijk personeel! Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

21 augustus 2020 beoordeeld

Zeer aangename bediening met zin voor humor. Zeer lekkere en verzorgde gerechten. Het yoghurtdessert mag verfijnd worden. Ijs te zuur en panacota had weinig smaak. Het glas bij de cola was gloedheet... Beetje jammer.... We komen zeker terug

19 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijke man wat ons wou bedienen. Nadat we plaats hadden genomen op het terras, vroegen we naar de menukaart. Dit vond hij echter heel apart en benoemde dit naar ons. We wouden echter nog wat vragen maar liep onmiddellijk weg. Hierna kwam hij geen bestelling meer opnemen en ontweek ons. Gelukkig was er wel een vriendelijke dienster die ons wel wou bedienen.

Reizigers die Aan de Linde bekeken, bekeken ook

In Aan de Linde geweest? Deel je ervaringen!