“Lekker eten en drinken met goed uitzicht.”
Beoordeling van Aan de Linde

Aan de Linde
Geclassificeerd als nr. 10 van 133 Restaurants in Valkenburg
7 augustus 2020 beoordeeld

Goede en snelle service. Lekker gegeten en gedronken, tevens een fantastische locatie in Valkenburg om op het terras te zitten (uitzicht op het water) en net buiten de drukte van de binnenstad.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld

Neergestreken bij Aan de Linde naar aanleiding van online research en lokaal aanraden. De ambiance is prima met een aantrekkelijk terras op een rustige locatie in het veelal drukke Valkenburg.

Het restaurant zet overduidelijk in op het 5-gangen concept gezien de wijze waarop de tafels vooraf gedekt zijn. Wanneer men hier geen gebruik van wenst te maken, is dit oké maar krijgt de klant wel de indruk minder welkom te zijn. De relatief hoge prijzen zijn in relatie tot het eten in verhouding. De gerechten waren smaakvol en mooi opgediend. Het feit dat de avocado ontbrak bij de “maaltijdsalade met zalm, garnalen en avocado” nemen we ook nog voor lief.

Echter, het personeel is veelal onervaren en wekt een opdringerige indruk. Dit is niet in lijn met de status die de zaak als geheel ambieert uit te stralen. Oog voor detail mist bij het personeel (bv openen van de menukaart bij uitreiken, ruimte creëren wanneer klanten opstaan) en nonchalance op verkeerde momenten gaat gepaard met een misplaatste arrogantie. Bijvoorbeeld opdringerig vragen of men een keuze heeft gemaakt terwijl je overduidelijk nog de kaart leest, opvallend om een tafel heen blijven cirkelen en op onnatuurlijke wijze ‘inbreken’ om af te ruimen maar dan de meest logische voorwerpen te laten staan. Bovendien was het voor ons, als stel, nieuw om in een restaurant met deze uitstraling tijdens de maaltijd aangesproken te worden met “Hey Guys!!”.

Men wekt de indruk dat het tafeltje nog 2x gevuld moet worden op dezelfde avond, maar stuurt tegelijkertijd gasten weg terwijl er tafels leeg zijn. Nadat het personeel concludeert dat deze tafels ook niet gereserveerd waren volgt het slotwoord “achja boeien”. Wederom: gebrek aan ervaring bij het personeel en betrokkenheid bij de zaak.

Kortom: prima locatie met gerechten die naar behoren smaken, maar de overall-ervaring doet onder voor de pretenties die de zaak zelf creëert.

Datum van bezoek: augustus 2020
L_Kitzen, Eigenaar van Aan de Linde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2020

Hoi Maurits,

Bedankt voor uw feedback en fijn om te horen dat het eten gesmaakt heeft. De avocado komt altijd als een crème vorm bij het gerecht, dus geen stukjes avocado. Maar mocht u die gemist hebben, dan uiteraard onze excuses. De meeste personeelsleden van Aan de Linde staan al een aantal jaar bij ons maar uiteraard verwelkomen wij ook wel eens nieuw personeel die inderdaad even moeten wennen aan ons werkritme en omgang met gasten, wellicht is u dat opgevallen. Echter over het 2 x bezetten van tafels dat doen wij niet, en het niet aannemen van gasten doen wij om de kwaliteit die wij willen bieden hoog te houden, soms kiezen wij er dus voor even geen gasten meer te plaatsen zodat wij ons best kunnen blijven doen voor iedereen. Dit jaar is het extra druk en werken wij extra hard, we doen ons best en mijn excuus als het een keertje niet helemaal was zoals het zou moeten zijn bij ons.

Heel graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groet Lorraine

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het maken van de reservering ‘s middags kwam men niet erg enthousiast over. De ober heeft het ‘s avonds echter goed gemaakt. Hij deed het erg leuk en het eten was ook prima. Locatie op het terras is goed en gezellig.

27 juli 2020 beoordeeld

Zeeeeer slecht,
na 5 kwartier wachten en 3 x vragen op de bestelde tosti’s zijn we vertrokken na het afrekenen van alleen de drankjes, zonder te hebben gegeten. Ober vond het ook heeeeel vervelend, niet dus!!!
Ons zien ze daar nooit meer terug!

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was echt top, op een leuke locatie aan het water. Gelukkig gereserveerd want de zaak zat de hele avond vol. Enige minpuntje de ober, die iets teveel zelfvertrouwen heeft en geen oogcontact maakt met zijn gasten.

Reizigers die Aan de Linde bekeken, bekeken ook

In Aan de Linde geweest? Deel je ervaringen!