Rene S
Nieuwendijk, Zuid-Holland, Netherlands

Parkeren niet mogelijk

4,0 van 5 bollen7 jun 2024 beoordeeld
Leuk hotel met goede bedden en douche ontbijt was prima.buiten ontbijt is mogelijk maar buiten waren de tafels niet schoon , jammer i.p.v. dat het personeel buiten staat te roken hadden ze even een doekje over de buiten tafel kunnen halen.
Parkeren is bij het hotel niet mogelijk. Parkeren op de openbare parkeerplaats voor 1,90 euro per uur. Dus tel uit je winst.
Echt bizar duur om het hotel is ruimte genoeg om daar een eigen parkeerplaats te realiseren. Dit is de rede dat ik naar dit hotel nooit meer terug ga.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Kom met de trein of de fiets
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Luchtfoto
  • eDreams
Roomservice
Meer hotels in Valkenburg bekijken
Beoordeeld op 6 mei 2024

Mooi hotel, erg vriendelijk personeel. Mooie en nette hotelkamers. Ligging 1 km van het centrum. Vond het jammer dat de auto elders geparkeerd moest worden tegen betaling (van 11:00 uur tot 20:00 uur) en dat het op zo'n vijf minuten loopafstand ligt. We hebben 1 ochtend ontbijt genomen en dat was goed maar niet bijzonder. Verder vind ik dat in deze tijd de televisie wel wat meer modernere functies mag hebben, in ieder geval een paar streaming diensten. Over de WIFI overigens niets te klagen.

Datum van verblijf: mei 2024
Beoordeeld op 2 april 2024 via mobiele applicatie

Mooi vrij nieuw hotel. Helaas geen welkomstdrankjes ontvangen, wat toch normaal is. Mooie kamer. Geen mogelijkheid om ergens de koffers op te leggen dan op de grond. We zijn niet zo oud, maar toch wel wat beperkt. Dus maar op het bureau gelegd met als extra ondersteuning de stoel. Ruimte genoeg voor een kofferkruk of iets dergelijks. Nu kwamen we vrij laat in de regen aan. Had het niet eens in de gaten, omdat er wat auto’s stonden dat we de auto niet voor de deur hadden mogen laten staan. Is ook niet naar gevraagd. Inmiddels 10 dagen verder en ook geen punten ontvangen. Dit is niet wat ik gewend ben van accor en kom er al velen jaren als silver of gold member, dus weet waar ik over spreek.

Beoordeeld op 24 maart 2024

Dit hotel ziet er modern uit. Industriële inrichting. Ontbijt was goed. De kamers zijn erg gehorig. Je kon letterlijk alles verstaan in de kamer naast ons. Zag ook een paar zilvervliesjes. Omgeving is mooi en 15 min lopen vanaf hotel naar het centrum van valkenburg. Dit hotel is de duur voor de prijs/kwaliteit voor wat je krijgt.

Kamertip: Dont book this hotel
Beoordeeld op 17 maart 2024 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel net iets buiten de stad. De stad is op loop afstand bereikbaar (10/15min lopen).

Parkeren kan niet bij het hotel zelf, maar dichtbij (nog geen 5min lopen van het hotel) is een parkeer plaats.

De kamers zijn industrieel ingericht met prima bedden. Ondanks dat wordt aangeven dat de de kamers geluiddicht zijn is onze ervaring anders.

Kamertip: Parkeren kan niet bij het hotel zelf, maar op loop afstand (minder dan 5 min) bevindt zich een parkeerplaats.
Beoordeeld op 17 maart 2024

Het hotel zag er modern uit, ontbijt goed, vriendelijk personeel. Helaas waren sommige puntjes minder. De douche was deels kapot, er zaten bloedvlekjes in het dekbed en er kropen enkele zilvervliesbeestjes in de wc. Verder is het lastig om zelf de parkeerplaats te vinden, die is voor het hotel