Word beloond met One Key
Curious37991757971
Deurne, België
Good times @ Valkenburg!
4,0 van 5 bollen11 nov 2023 beoordeeld
We vonden het een heel leuk hotel. Er was een fijne ontvangst. Het ontbijt en de bediening in de bar waren daarbij helemaal top! De fietsberging en douches vonden we ook erg handig. We komen sowieso terug!
Datum van verblijf: oktober 2023Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
0.7 km van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel
Gratis parkeren
  • ZenHotels.com
receptie
Geen aanbetaling vereist
hotel in de avond
Restaurant
View from the castle ruin
Luchtfoto
1.1 km van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel
Meer hotels in Valkenburg bekijken
Beoordeeld op 10 november 2023

Mooi modern hotel.
Vriendelijke incheck, kamer ruim, zeer goed bed en een mooie grote badkamer met heerlijke inloopdouche. Koffie apparaatje aanwezig op de kamer.
Ontbijt heerlijk en ruime keus, enigste minpuntje het aanvullen van met name brood was niet echt goeden hotel ligt wat verder van centrum in nog een redelijke dode hoek. Verder heerlijk , al 3 x terug geweest, zegt denk ik genoeg.

Datum van verblijf: december 2022
Lea Meinen, Gastenservice/Front Office van Hotel Valkenburg by Mercure Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2023

Beste Safari288891, willen u bedanken voor uw feedback. Wat fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk heeft u een leuke tijd gehad in Valkenburg. Met vriendelijke groet, Team Hotel Valkenburg by Mercure

Beoordeeld op 10 november 2023

Prettig hotel, frisse kamers en heerlijk bed. Veel te doen in de omgeving ook! Alles in de buurt is gemakkelijk bereikbaar met de fietsen die je bij het hotel kunt huren. Restaurant is ook erg fijn met een gevarieerd menu.

Datum van verblijf: december 2022

Beste davidvX4195NF, willen u bedanken voor uw feedback. Wat fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk heeft u een leuke tijd gehad in Valkenburg. Met vriendelijke groet, Team Hotel Valkenburg by Mercure

Beoordeeld op 4 november 2023

Hele fijne gezellige hotelkamer met heerlijke inloopdouche. Vriendelijk personeel. Enigste minpuntje is dat je je auto niet bij het hotel kan parkeren. Je moet een stukje lopen. Dat was even zoeken omdat je via routeplanner bij een straatje met paaltjes eindigt. Maar was verder een mooi hotel!

Beste Vacation275067892,
we zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. De opmerking met betrekking tot de parkeersituatie: op onze website en booking.com staat dat we geen eigen parkeerplaats hebben, zodat u dit weet voordat u boekt. Toch hopen we dat u heeft kunnen genieten van uw tijd in Valkenburg. Met vriendelijke groeten Team Hotel Valkenburg by Mercure

Beoordeeld op 3 november 2023 via mobiele applicatie

Leuk rustig en vriendelijk hotel net buiten Valkenburg op 10 minuten lopen van het centrum.
Ontbijt prima. Fietsen te huur aan de overkant, sportschool voor 5 euro beschikbaar per les.
Nette kamers.
Parkeren idd op 5 minuten lopen voor 6 euro per dag.
Aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2023

Beste Luuk 058, willen u bedanken voor uw feedback. Wat fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk heeft u een leuke tijd gehad in Valkenburg. Met vriendelijke groet, Team Hotel Valkenburg by Mercure

Beoordeeld op 28 oktober 2023 via mobiele applicatie

Mooi modern hotel met een rustige ligging. Ideale locatie om zuid Limburg te verkennen.
Fiets en scooter verhuur aan de overzijde van het hotel.

Minpunten waren de vieze vlekken in de vloerbedekking, stof op de hanglampen en kalk en vlekken op de muren in de badkamer.

Parkeren en dineren is niet mogelijk bij het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2023

Beste Lieke R, willen u bedanken voor uw feedback. Wat fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk heeft u een leuke tijd gehad in Valkenburg. Met vriendelijke groet, Team Hotel Valkenburg by Mercure