Priceline
Hotels.comUS$ 105
TravelocityUS$ 105
FindHotelUS$ 112
Beoordeeld op 17 juni 2022

Wij hadden dit hotel geboekt voor een weekendje weg maar wij hebben helaas amper kunnen slapen. Dekbedden zijn extreem warm (synthetisch), airco maakt veel lawaai maar het ergste is nog de extreme gehorigheid. Ik had ook nog specifiek om een rustige kamer gevraagd. Van buiten weinig last, geen drukke weg o.i.d. maar van de buren des te meer. Verwacht je niet in zo'n modern hotel. Hoop kabaal midden in de nacht met harde dreunen en kreten van de buren naast ons. Ik op mijn telefoon kijken, 01.45 uur... Later om 02.45 weer een hoop kabaal, nu op de gang. Zitten een stel jongeren tegen elkaar te schreeuwen met de deuren van de kamers open (blijkbaar een groep en waren niet de buren waar we ook last van hadden). Naast dat ik totaal niet begrijp wat je überhaupt bezield om dit te doen had ik ook wat ander publiek verwacht. Boomers met e-bikes bijvoorbeeld. Die zaten er ook wel maar helaas niet in onze vleugel. Leek eerder een goedkoop jeugdhostel. Kamers zijn ook extreem donker en verlichting in de badkamer is ook niet heel goed werkbaar als je jezelf op wilt maken. 140 euro voor 1 nachtje is het echt niet waard. Heb alleen excuses van het hotel gekregen toen ik mijn beklag deed over de slechte nachtrust, ze boden ons verder niets aan. Wij komen hier niet meer terug..

Beoordeeld op 17 juni 2022 via mobiele applicatie

Minimalistisch hotel maar wel heel tof ingericht. Goed bed. Mooie douche. Vriendelijke ontvangst en afrekening. Niet echt goedkoop maar correct. De parking ligt op 5 minuten wandelen. Ik heb er niet gegeten en geen ontbijt genomen. Niet alles qua drank was beschikbaar

Reistype: Reisde voor zaken

Beste gast,
Dankuwel voor het schrijven van een review. Fijn dat u heeft genoten van de kamer en de vriendelijkheid van ons personeel. Onze excuses dat niet alle drankjes beschikbaar waren.

Beoordeeld op 13 juni 2022 via mobiele applicatie

Parkeren is een stevige min, te ver van het hotel.
De kamers waren prima in orde(op een niet goed functionerende thermostaatkraan na).
Over de inrichting valt de redetwisten, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Het ontbijt was prima verzorgd en het personeel ok

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw review. Fijn dat de kamers in orde waren en het ontbijt en de vriendelijkheid van het personeel naar wens is geweest. Onze excuses dat wij geen eigen parkeerplaats hebben bij het hotel.

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Prima kamer met ruime douche en apart toilet.
Uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.
Enige minpuntje is dat er geen lekkere stoelen op de kamer staan. De stoelen die er staan zijn harde eetkamerstoelen.

Vanuit het hotel kun je mooie wandel en fietstochten maken.
Aanrader!

Beste gast,

Dankuwel voor het schrijven van een review. Fijn dat u heeft genoten van de kamer, het ontbijt en de vriendelijkheid van ons personeel. Onze excuses dat de stoelen op de kamer niet erg comfortabel waren. Wij nemen deze tips zeker mee ter verbetering.

Beoordeeld op 5 juni 2022

Dit is een modern hotel (3 jaar oud, volgens de receptioniste). Dat merk je aan de strakke stijl, misschien niet ieders smaak maar wel prima. Comfortabele kamers met prettige indeling (was apart, bed centraal in de kamer). Lekker donker, dus goed geslapen. Voor een standaard hotel vond ik het eigenlijk allemaal goed in orde. Goed ontbijt is inbegrepen. Ligt gunstig, aan de rand van Valkenburg maar je loopt zo naar het centrum. Paar aandactspunten: parkeren niet bij hotel, maar net 5 min lopen, kussen was zacht (suggestie: biedt een 2e kussen) en we moesten wachten bij het ontbijt terwijl er wel met een tijdsblok wordt gewerkt. Mooi terras.

Beste gast,

Dankuwel voor het schrijven van een review. Fijn dat u heeft genoten van de kamer, het ontbijt en het terras. Onze excuses dat wij niet beschikken over een eigen parking en u moest wachten bij het ontbijt. Wij nemen deze tips zeker mee ter verbetering.