Beoordeeld op 15 maart 2020

Prima hotel, fijne kamers, beetje saai beneden maar wel netjes.
Jammer dat er maar 1 koffiezetapparaat beneden staat, prima koffie
Maar het kan even duren voor je een kop kan drinken.
Verder fijne kamers, goed slapen lekkere douche!!

Beste Heer/Mevrouw,

Aller eerst willen wij u bedanken met het schrijven van een review.

Uw feedback word zeker meegenomen !

Beoordeeld op 8 maart 2020

We hebben een prettig verblijf gehad. Mooie, ruime, schone kamer. Het ontbijt was prima. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum van Valkenburg, waar voldoende eetgelegenheden zijn, maar ook in het hotel dineren is aan te raden.
Aardige personeelsleden, zeer behulpzaam.

Beste mevrouw Marjolein,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback, wij waarderen het enorm.

Black Label hotel Valkenburg

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Super fijn weekend gehad bij het Black Label Hotel. Prachtige moderne kamer met een mooie zwarte douche! Heerlijk ontbijt met vers brood. Voor de jarige werd er champagne op de kamer gezet! Ontzettend lief! Wij keren zeker nog eens terug!

Beste mevrouw Pieters,

Aller eerst willen wij u bedanken voor het schrijven van een feedback.
Wij hopen dat de jarige een fijne verjaardag heeft gehad en u nogmaals mogen ontvangen.

Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

We waren vooral nieuwsgierig naar dit nieuwe hotel. De foto’s op de website waren veelbelovend en trokken ons over de streep om toch een hotel net buiten het centrum te boeken.

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen bij de ingang. Het inchecken verliep razendsnel en we mochten eerder dan gepland de hotelkamer op.
Het hotel doet eer aan z’n naam, veel zwarte accenten. Dat heeft tegelijkertijd ook een nadeel.... je ziet alles op zwart. Zo zijn er, voor een nieuw hotel, al aardig wat beschadigingen zichtbaar (muren, lift etc...).

Ook de hotelkamer is in stijl (zwarte accenten/ stoer). Maar ook hier oogt het al lang niet meer ‘nieuw’. De afwerkingen (o.a. kitranden) in de badkamer zijn ronduit slordig. Ons inziens heeft dit niets te maken met stoer uiterlijk oid.
Verder vonden wij het vreemd dat vanuit het bed geen licht te bedienen is en er geen stopcontact in de buurt van je nachtkastje (om bijvoorbeeld iets op te laden). Het ‘touch’ lampje op het nachtkastje deed het ook niet. Dit hebben we kenbaar gemaakt bij het personeel maar leek niet verholpen te kunnen worden.

Het restaurant/bar ziet er prima uit. Het oogt sfeervol en ook hier is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
In de avond kan er wel iets meer sfeer gecreëerd worden door iets minder felle verlichting te gebruiken.

Het ontbijt was goed, uitgebreid en lekker!
Wel kan een extra koffieapparaat bijdragen aan een soepelere doorstroom.
Er is een kleine ruimte bij het restaurant waar de kinderen zich kunnen vermaken bij de tv en een (kleine) pingpong-tafel.

Parkeren kan niet direct bij het hotel. Op een paar minuten lopen ligt wel een parkeerplaats. De afstand tot het centrum is ook prima te lopen.

Al met al zijn wij matig enthousiast over onze eerste ervaring met Black Label Hotels. Het personeel doet wel hun uiterste best om je een fijn verblijf te bieden, dat maakt veel goed.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste heer / mevrouw,

Wij willen u bedanken voor het schrijven van een uitgebreide feedback.

Wij hebben dan ook zeker uw reactie meegenomen.
De afgelopen weken zijn wij bezig geweest met het hotel een 'touch up' te geven zodat alle kleine beschadigingen die extra goed zichtbaar zijn op onze zwarte muren en de lift herstelt zijn.

Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad en nogmaals terugkeert naar Valkenburg.

Black Label hotel Valkenburg.

Beoordeeld op 2 maart 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is direct gelegen aan de Cauberg. Ideaal voor fietsers. Leuke bar, goed ontbijt en prima kamers. Zeker de moeite waard om te bezoeken. Ontvangst en overig personeel vriendelijk en professioneel. Vrij nieuw hotel dus er zijn nog een aantal kleine verbeteringen.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Erwin,

Hartelijk dank voor uw positieve review!