Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Verblijf was prima. Kamer netjes. Personeel vriendelijk. Terrein nog in aanleg. Mooie uitgangspositie om Valkenburg te ontdekken.
1 minpuntje: vanaf de weg is niet duidelijk aangegeven waar je heen moet. Het is ff zoeken.

Beoordeeld op 27 mei 2019

We hebben genoten bij aankomst kregen we een bon voor een gratis hapjesplankje erg attent. Bedden liggen heerlijk met een mooie grote tv kamer was schoon ook een koelkast en kluis aanwezig.

We hebben 1 aandachts puntje dat is het breik van het hotel vanaf de pakeerplaats misschien een optie om bordjes te plaatsen.

Maar we hebben genoten lekker alles dicht in de buurt en vooral de prijs stond ons erg aan we komen zeker nog een keer terug

Datum van verblijf: mei 2019
Blacklabelhotels, Guest Relations Manager van Black Label Hotel Valkenburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw leuke review!
Het is fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest en u heeft kunnen genieten van een heerlijk weekendje weg!

Wij zijn op dit moment bezig om alle puntjes op de i te zetten en nemen dan ook graag uw feedback hierin mee, hartelijk dan hiervoor.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met gastvrije groet,
Michelle

Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Leuk,schoon,mooi hotel met heerlijke bedden.
Vriendelijke personeel, leuk terras. Koffie met heerlijke vlaai en lekkere drankjes in de bar. Goed te lopen naar het centrum, nog geen 10 min.
Heel leuk gehad in dit hotel met zijn 10-nen.
Zou her zeker aanbevelen.
Voor mij 1 min puntje, Mis een make-up spiegel maar heeft mijn verblijf er niet minder om gemaakt.

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze leuke review! Het is fijn om te horen dat u een fijne ervaring in ons hotel heeft gehad.
Ik geef graag uw complimenten door aan mijn collega's!

We hopen u snel weer in ons hotel te mogen verwelkomen!

Met gastvrije groet,
Michelle

Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Een mooi en net hotel.Vriendelijk personeel.De kamer is net en strak. Wel heel donker. Nadeel dat je vanuit je bed tv moet kijken en niet vanuit een lekkere stoel.En doordat het plein 's nachts verlicht wordt is de kamer helaas niet donker. Wat we ook jammer vonden is dat er geen parkeerplekken bij het hotel aanwezig is. Je moet je auto op een openbare parkeerplaats neerzetten. Het ontbijt was lekker. Vind wel dat het personeel de voorraad beter in de gaten moet houden. Er was helaas geen brood en jus dorange meer. Koffiezetapparaat moest schoongemaakt worden en geen personeel achter de bar te vinden. Maar verder een heerlijk verblijf gehad!

Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

mooi hotel, vriendelijk personeel. Alles schoon en netjes! Ontbijt goed verzorgt. Mochten we weer naar Valkenburg komen dan komen we zeker terug. Het mindere was dat er een rekening op onze kamer stond die niet van ons bleek. Misschien een ander systeem hanteren, wanneer een klant een drankje besteld, dit met de kaart van de kamer misschien scannen op een scan systeem waardoor De drank op de juiste kamer komt te staan, hoeft er ook geen handtekening gezet te worden, want nu kan er gesjoemeld worden en kunnen klanten bewust iets op een andere kamer zetten! Tip van de dag.