Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com106 US$
Hotels.com106 US$
Priceline106 US$
Agoda.com106 US$
eDreams106 US$
CheapTickets106 US$
Beoordeeld op 10 april 2021

Wij verbleven 2 nachten bij Hotel Janssen. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. Het hotel is ziet er smaakvol en gezellig uit en het voelt ook echt aan als een familiebedrijf. Het ontbijt was heerlijk! Ruime keuze aan vegan producten. Al met al echt een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 27 februari 2021

Mooi ingericht, net buiten het centrum. Heeerlijke koffie.
Kamer is een klein beetje gehorig. Vriendelijke personeel.
Zeer geschrikt voor een paar dagen. Ontbijt is compleet en kan op een sfeervolle plek genuttigd worden.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 2 januari 2021 via mobiele applicatie

Heel leuk hotel met een fantastisch ontbijt en leuke ‘huiskamer’ en terras waar je een keuze hebt uit vele spelletjes. Het enige minpunt, onze kamer was wat gehorig, waardoor ik een aantal keer wakker werd.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2020 via mobiele applicatie

We hebben een heerlijk verblijf gehad. De kamers waren super netjes en schoon. In de lobby van het hotel kon je spelletjes spelen en drankjes pakken, gewoon op rekening. Het ontbijt was heerlijk. Super verse broodjes en heerlijk extra’s. De aankleding van het hotel is top, het klopt helemaal. Tevens is het personeel hee aardig en behulpzaam.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 19 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ga hier niet heen als je indruk wilt maken op je nieuwe vriendin. Het bed is ongeveer de slaapkamer.
Maar ga nergens anders meer heen als de verovering gedaan is. Hotel Janssen is een eersteklas overnachtingsplekje. Met een eersteklas ontbijtje, alle horeca die je maar kunt bedenken om de hoek. En het allerbelangrijkste wat je in een hotel kunt krijgen : vriendelijk, klantgericht personeel.
Ik gok dat ze hier de grootste fooienpot van Limburg beheren.
Hotel Janssen, doen!

Datum van verblijf: oktober 2020