“Super sushi”
Beoordeling van Yume

Yume
Geclassificeerd als nr. 12 van 47 Restaurants in Hoogeveen
23 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

1 van de beste yume restaurants van Nederland. Super mooie locatie en heerlijke eten. Ook fijn dat je kan afhalen

Datum van bezoek: januari 2020

16 februari 2020 beoordeeld

Wij komen hier graag! Het eten is heerlijk en voldoende keus. Gezellig ingericht. De kleine gebakjes bij het dessertbuffet zijn een heerlijke afsluiting van het lekkere eten!

Datum van bezoek: februari 2020
12 februari 2020 beoordeeld

De eetgelegenheid is ruim van opzet en ook wel gezellig. Ben een paar keer geweest maar de kwaliteit is niet altijd op het zelfde niveau. Het verschilt nogal. Maar over het algemeen een fijn etablissement met gevarieerde gerechten.

Datum van bezoek: december 2019
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Redelijk veel keus voor sushi, en de kwaliteit is goed. Veel keus qua bijgerechten. Leuke tafels en sfeer.

Datum van bezoek: februari 2020
9 februari 2020 beoordeeld

We zijn al bij een boel sushirestaurants geweest in Drenthe, maar dit is absoluut onze blijvende favoriet!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Yume bekeken, bekeken ook

In Yume geweest? Deel je ervaringen!