“Weer heerlijk gegeten”
Beoordeling van Akropolis

Akropolis
Geclassificeerd als nr. 4 van 27 Restaurants in Naaldwijk
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al sinds de opening en het eten is er nog net zo goed als tijdens onze eerste keer. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant en de prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde.

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische gastheer Petros. Heerlijk eten in gastvrije omgeving. Zeer warme dag en dan is het heerlijk om in een koel restaurant (airconditioning) te genieten. Zeer goede bediening en geen haast. Echt een aanrader!

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Akropolis is een van de vele goede griekse restaurants die er zijn in Naaldwijk..
Je word super ontvangen door de Nederlandse....Griekse gastheer....
Je krijgt genoeg te eten en drinken voor hetgeen je betaalt en niet te weinig zoals velen schrijven....
Lekkerrrrrr een ouzo voor en na het eten...super goede vleesgerechten en bijgerechten....
Gewoon hier heen gaan en je krijgt geen spijt....we komen zeker terug.....groetjes Ed en Doreen Willemsen uit Wehl

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Naaldwijk ligt Akropolis. Gezellig Grieks restaurant. We aten de mixed grill. Vlees was prima. Alle toevoegingen dito. Bediening was vriendelijk. Minpuntje vond ik de muziek, Engelstalig en iets te luid. Maar dat neemt niet weg dat het sfeertje gemoedelijk was. Zeker voor herhaling vatbaar.

8 februari 2018 beoordeeld

Lekker eten, drukke zaak altijd goed. heerlijke gyros en schotels in een relaxte sfeer. Echt een aanrader

Reizigers die Akropolis bekeken, bekeken ook

Naaldwijk, Zuid-Holland

In Akropolis geweest? Deel je ervaringen!