“Veel, lekker eten in een leuke omgeving.”
Beoordeling van Watertuin Naaldwijk

Watertuin Naaldwijk
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Snelle hap in Naaldwijk
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: In de Watertuin maakt u een culinaire ontdekkingsreis langs de verschillende continenten en hun keukens. De Aziatische keuken staat bekend om zijn veelzijdigheid en mystiek. Wokken, koken, bakken en grillen, met vlees, groente of vis, het kan allemaal. Stel zelf uw wok-gerecht samen uit mals vlees, dagverse vis en knapperige groente en onze chefs bereiden uw maaltijd terwijl u toekijkt. Houdt u van pittig? Wees voorzichtig, maar onze chef brengt zijn creaties ter plekke voor u op smaak met verse pepertjes, olie, vissaus en kruiden. De hele dag door worden verse nasi-, bami- rijst- en noedelgerechten bereid. Gaat u voorkeur vanavond juist uit naar meer traditionele gerechten uit de Franse keuken, asperges bijvoorbeeld, met een lekker stukje vlees of een heerlijk verse forel van de grill en verse pommes-frites? De grill-medewerkers bakken de vis precies zoals u hem wilt hebben. Op de verschillende buffetten staan tal van salades en pasta's klaar uit de Mediterrane keuken. Gezond genieten voor de liefhebbers van zonnig eten! En wilt u echt een zomerse beleving? Dan kunt u uw vlees of vis laten bereiden op een echte Primo-kolenbarbecue! Voor de fans van de Italiaanse keuken heeft de Watertuin een bijzondere verrassing: een pizza-oven met een lopende band. Ieder kwartier rolt hier een heerlijke, volledig vers bereide pizza vanaf. Verser dan dit kan niet! Door de ligging aan de Noordzee kent Nederland een rijke culinaire vistraditie. Voor de liefhebbers van verse fruits de mer is de Watertuin een verademing. Verse oesters liggen geopend voor u klaar. In de verschillende paviljoens zijn tal van vissoorten te krijgen: zalm, forel, gamba's, coquilles en Aziatische gerechten met kabeljauw. Maar ook maken de koks ter plekke verse Japanse sushi en sashimi klaar met zalm, tonijn en paling. Na een heerlijke maaltijd langs de verschillende keukens bezoekt u natuurlijk het overvloedige dessert-buffet. Daar staat een dagelijks variërend vers banket voor u klaar met riante fruitsalades, gebak, crème brûlées, en heerlijk ijs van bijvoorbeeld lychees of aardbeien. Misschien heeft u trek in een iets steviger digestief? Uit de verschillende soorten kaas stelt u uw eigen kaasplankje samen - met een heerlijk glas huiswijn - als nagerecht. Of maak zelf uw espresso of cappuccino aan een van de luxe koffiemachines. Ontbijt & lunch in De Watertuin Uiteraard bent u ook welkom voor het ontbijt of een heerlijke lunch in de Watertuin. Het ontbijtbuffet staat voor u klaar van 09.30 uur tot 11.30 uur. Maak uw keuze uit heerlijk verse broodjes, warme croissantjes, hartig of zoet beleg naar keuze, vers fruit, ambachtelijke bereide pannenkoeken, een lekker gekookt eitje, omelet of juist roereieren, en knapperige tosti's. De Watertuin serveert hierbij vanuit het buffet melk, koffie en thee, frisdrank en verse vruchtensappen (uiteraaard allemaal inbegrepen in de arrangementsprijs. De lunch serveert de Watertuin van 12.00 uur tot 16.00 uur. Tijdens de lunch kunt u een keuze maken uit dezelfde gerechten als gedurende het ontbijt, maar nu uitgebreid met het lopend bufet, het wok-buffet, en enkele extra zoetigheden.
28 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Groupon hier terechtgekomen. Heel goede sushi vooraf en een soepje. Daarna de BBQ geprobeerd. Super sappige entrecote. Bij de bakplaat verse tonijn. En macarons, spekkoek, ijs en fruit na. Alles zoveel en zo vaak je wilt. Ook de dranken zijn inbegrepen. Prima witte wijn en bieren en een grote keuze aan fris. Personeel is heel vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019

10 maart 2020 beoordeeld

Gezellig restaurant met uitzicht op de tuin wat het uniek maakt. Eten van de wok was heerlijk! Ook de gegrilde kip met de saus was zeer goed te doen. Verder lekkere hapjes, salades, toetjes en de chocolade fonteinen waren een leuke aanvulling.

Ontbijt vond ik wat minder. Was echt gericht op de maag zo snel mogelijk vullen. Erg jammer.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Geweest met mijn gezin, en we hadden beter naar de Mac kunnen gaan ! Wat een afgang! Sushi wat op fimoklei leek, tafels werden slecht afgeruimd, vloeren vies, personeel spreek geen Nederlands, biertap leeg, kip verbrand . Al met al ons zie je er nooit maar dan ook nooit meer!

Datum van bezoek: januari 2020
27 februari 2020 beoordeeld

Op 26-2-2020 hier gegeten met vrienden. Bij binnenkomst kregen we een tafel aangewezen die zo wiebelde dat bij het minste of geringste er glazen zouden omvallen. na 2 keer aangeven bij het personeel werd dit opgelost met enkele bierviltjes. Vervolgens kregen we elke keer als de schuifdeur van de uitgang open ging een koude windvlaag in onze nek. niet echt lekker. Daarna begonnen met het buffet. Er is veel te krijgen van warm tot koud maar het ziet er allemaal niet erg hygiënisch uit. iedereen zit met zijn handen aan het eten. Het personeel loopt ook niet regelmatig langs de uitgestalde gerechten om te controleren of alles er nog fris bij staat. Je kan ook je vlees en wokgerechten laten klaar maken bij de chef's achter het fornuis. Helaas komen hier grote vettige rookwolken onder de afzuigkappen vandaan. Na thuiskomst konden al onze kleren direct in de wasmachine omdat het stonk naar een slecht gourmetavondje.
Vroeger was het een hele mooie watertuin waarin je gezellig zat te eten, helaas is er van de watertuin 's avonds niks te zien omdat het geheel niet verlicht is. gemiste kans wat mij betreft. Voorlopig voor ons geen watertuin meer!

Datum van bezoek: februari 2020
10 februari 2020 beoordeeld

hier op 28-01-2020 wezen eten met mijn gezin. Viel behoorlijk tegen. Uitgedroogde gerechten op de koude buffetten, bijvoorbeeld de haring. Zag er echt niet meer fris en vers uit. Na mijn schift van 2 uur lag de haring nog precies zo, geen mens had het aangeraakt en het personeel dus ook niet. Shusi van een frikandel|? echt?
Verder maakte het restaurant een beetje een vergane indruk, hier en daar verlichting defect. en een stinkend schrobputje in de vloer. Helaas niet meer voor mij. Vroeger goed gegeten maar nu was het slecht

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Watertuin Naaldwijk bekeken, bekeken ook

In Watertuin Naaldwijk geweest? Deel je ervaringen!