“te massaal”
Beoordeling van Watertuin Naaldwijk

Watertuin Naaldwijk
Geclassificeerd als nr. 1 van 27 Restaurants in Naaldwijk
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: In de Watertuin maakt u een culinaire ontdekkingsreis langs de verschillende continenten en hun keukens. De Aziatische keuken staat bekend om zijn veelzijdigheid en mystiek. Wokken, koken, bakken en grillen, met vlees, groente of vis, het kan allemaal. Stel zelf uw wok-gerecht samen uit mals vlees, dagverse vis en knapperige groente en onze chefs bereiden uw maaltijd terwijl u toekijkt. Houdt u van pittig? Wees voorzichtig, maar onze chef brengt zijn creaties ter plekke voor u op smaak met verse pepertjes, olie, vissaus en kruiden. De hele dag door worden verse nasi-, bami- rijst- en noedelgerechten bereid. Gaat u voorkeur vanavond juist uit naar meer traditionele gerechten uit de Franse keuken, asperges bijvoorbeeld, met een lekker stukje vlees of een heerlijk verse forel van de grill en verse pommes-frites? De grill-medewerkers bakken de vis precies zoals u hem wilt hebben. Op de verschillende buffetten staan tal van salades en pasta's klaar uit de Mediterrane keuken. Gezond genieten voor de liefhebbers van zonnig eten! En wilt u echt een zomerse beleving? Dan kunt u uw vlees of vis laten bereiden op een echte Primo-kolenbarbecue! Voor de fans van de Italiaanse keuken heeft de Watertuin een bijzondere verrassing: een pizza-oven met een lopende band. Ieder kwartier rolt hier een heerlijke, volledig vers bereide pizza vanaf. Verser dan dit kan niet! Door de ligging aan de Noordzee kent Nederland een rijke culinaire vistraditie. Voor de liefhebbers van verse fruits de mer is de Watertuin een verademing. Verse oesters liggen geopend voor u klaar. In de verschillende paviljoens zijn tal van vissoorten te krijgen: zalm, forel, gamba's, coquilles en Aziatische gerechten met kabeljauw. Maar ook maken de koks ter plekke verse Japanse sushi en sashimi klaar met zalm, tonijn en paling. Na een heerlijke maaltijd langs de verschillende keukens bezoekt u natuurlijk het overvloedige dessert-buffet. Daar staat een dagelijks variërend vers banket voor u klaar met riante fruitsalades, gebak, crème brûlées, en heerlijk ijs van bijvoorbeeld lychees of aardbeien. Misschien heeft u trek in een iets steviger digestief? Uit de verschillende soorten kaas stelt u uw eigen kaasplankje samen - met een heerlijk glas huiswijn - als nagerecht. Of maak zelf uw espresso of cappuccino aan een van de luxe koffiemachines. Ontbijt & lunch in De Watertuin Uiteraard bent u ook welkom voor het ontbijt of een heerlijke lunch in de Watertuin. Het ontbijtbuffet staat voor u klaar van 09.30 uur tot 11.30 uur. Maak uw keuze uit heerlijk verse broodjes, warme croissantjes, hartig of zoet beleg naar keuze, vers fruit, ambachtelijke bereide pannenkoeken, een lekker gekookt eitje, omelet of juist roereieren, en knapperige tosti's. De Watertuin serveert hierbij vanuit het buffet melk, koffie en thee, frisdrank en verse vruchtensappen (uiteraaard allemaal inbegrepen in de arrangementsprijs. De lunch serveert de Watertuin van 12.00 uur tot 16.00 uur. Tijdens de lunch kunt u een keuze maken uit dezelfde gerechten als gedurende het ontbijt, maar nu uitgebreid met het lopend bufet, het wok-buffet, en enkele extra zoetigheden.
8 oktober 2018 beoordeeld

Veel grote groepen waardoor je elkaar amper kunt verstaan. Geen uitleg wat waar staat, geen bordjes met uitleg bij de gerechten, onlogische indeling (voorgerechten en toetjes staan bij elkaar in een kleine ruimte waardoor je elkaar in de weg loopt). Te weinig personeel bij wok/grill waardoor er een enorme wachtrij ontstaat. Meld je je 1 minuut te laat af kost je dat 7 euro per persoon. Vieze toiletten. Matige verlichting.

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagmiddag een lunch gehad van 2 1/2 uur met 15 personen. Waar we ons al weken op verheugd hadden, draaide echter uit op een grote teleurstelling! Het begon al op de parkeerplaats waar het een chaos was en nergens een vrije parkeerplek. We moesten onze auto’s een heel stuk verderop parkeren waardoor we al bijna een half uur te laat binnen kwamen. Eenmaal binnen was de chaos nog groter! Veel te druk voor de ruimte en de hoeveelheid personeel. Dit personeel was duidelijk overbelast en zeer onvriendelijk. Niet behulpzaam met chagrijnige gezichten en in sommige gevallen snauwden ze zelfs naar gasten. Waar we eerst een lange tafel kregen toegewezen, werd deze door een andere medewerker uit elkaar gehaald en werden we over 2 tafels verdeeld. Toen we daar bezwaar tegen maakten, snauwde hij dat we met zo’n grote groep toch niet konden verwachten aan 1 tafel te kunnen zitten? We hadden 2 weken geleden al gereserveerd en natuurlijk verwachtten wij wel aan 1 tafel te kunnen zitten. Dit kon prima maar deze medewerker bleef bij zijn standpunt en weigerde de tafels aan elkaar te schuiven.

Overal stonden rijen mensen, en was het een drama door de mensenmassa te komen. Het oogde ook zeer smoezelig omdat eten en drinken wat her en der geknoeid was maar bleef liggen. Het personeel kwam er niet aan toe dit schoon te maken. Sommigen in de keuken hadden hele smerige theedoeken vol met vlekken over hun schouder hangen! Ook het aanbod van eten wil zwaar tegen. Geen lekkere salades maar meer een snackbar aanbod.
Het was echt een vreselijke ervaring! Daar hadden sommigen van ons een uur voor in de auto gezeten! Eens maar nooit weer!!

1 oktober 2018 beoordeeld

te weinig parkeerruimte of teveel mensen in deze vreetschuur gepropt.
binnen druk en chaotisch. rijen bij de buffetten. lege schalen.
waardeloze donkere en sombere plek.
bijzonder onaardige, onwaardige, klantonvriendelijke bedrijfsleider of wat daarvoor door moest gaan. zonder enige empathie.
dode karper zonder kop in de vijver. fijn voor de kinderen.

30 september 2018 beoordeeld

We hadden een tafeltje gereserveerd voor 19 man voor de 21e verjaardag van onze zoon. Onze zoon is zeer ernstig ziek en aangezien wij niet weten of hij ooit nog zijn verjaardag kan vieren had ik aangegeven dat ik op een rustige plek vlakbij de tuin wilde zitten. Het werd niet beloofd aan de telefoon maar ik gaf wel aan hoe belangrijk het voor ons was gezien de situatie. Bij aankomst bleek dat er geen parkeerplekken meer waren. 20 minuten bezig geweest om de auto's te kunnen parkeren. Bij binnenkomst bleek dat onze tafel aan iemand anders was gegeven en werden in een hoekje achterin geplaatst. Ik de situatie opnieuw uitgelegd maar ze wilde niets doen.
Er waren lange rijen bij de buffetten bijna alles was leeg.
We zagen in een rustige hoek meerdere kleine tafeltjes en ik gaf aan dat ik daar wilde gaan zitten dan maar allemaal apart. De manager zei uiteindelijk oké waarop we gingen verhuizen. De proleet van een bedrijfsleider was het daar niet meer eens en riep agressief wat denk je hier te gaan doen. Nogmaals de situatie uitgelegd en hij zei iedereen heeft wel wat en als je het niet bevalt ga je maar weg. Uiteraard viel dat bij ons helemaal verkeerd waarop we met een hoop emotie zijn weggegaan. Onverstelbaar dat zo iemand zo'n tent mag runnen, geld is blijkbaar belangrijker dan enige menselijkheid.

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar keer hier gegeten. Al vond ik het de laatste keer in mei 2018 wat minder. Het wordt te massaal. Het vlees was wat minder qua smaak. Dit zou kunnen gezien het naar alle waarschijnlijkheid uit de vriezer komt. De vis was wel goed van smaak.

Reizigers die Watertuin Naaldwijk bekeken, bekeken ook

's-Gravenzande, Zuid-Holland

In Watertuin Naaldwijk geweest? Deel je ervaringen!